Agrostar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Prøvde meg på Proteus Lite idag. Kjekt program, men eg skjønte ikkje dritten for og vera ærleg. Fekk laga til ein krets med diode, voltmeter, motor og batteri, men eg fekk ikkje til simuleringa. Er det nokon som kan sei meg kvar eg finn simuleringsknappen eller veit om ein guide i Proteus? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Simuleringsknappen er playknappen under delelista. Proteus ofisielle forum. På skolen hadde vi en egen bok med tutorials, skal snoke litt rundt og se om jeg finner et sted man kan få tak i den. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hmm, eg har ikkje registrert min versjon så eg får ikkje simulert. Må ein registrera for å gjera det, eller er det noko gale i kretsen? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sist jeg lekte med en uregistrert versjon av Proeus kunne jeg simulere, så det er mulig det er noe feil i kretsen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg finner kontaktor i Proteus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå