nohr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hallo... Sittet å lest litt på forumet her og ettersom jeg endelig fikkk opp media-center pc min i helga,tenkte jeg skulle gjøre den litt mer repsentabel for stuen. Sånn er det ca jeg har tenkt att det skal se ut (beklager,første gang jeg bruker Sketchup ) Ideen er ett helt clean kabinett med kun to dioder i front..(HDD og Power) Ingen DVD eller lignende,alt skal gå gjennom Remote-Desktop og minne-pinne. Skulle det knipe er det ikke verre enn å skru opp og koble til en DVD-Rom Start knappen tenkte jeg å legge i ene beinet så du presser forsiktig ned ene hjørne for å starte den. Fargen blir matt-svart (fruens ønske ) Måten jeg skal gjøre dette på er å ta ettt gammelt dekstop-kabinett og bygge ny front til denne.. Og det bringer meg til den egentlig grunnen til denne tråden.. Hvordan skal jeg på best mulig måte lage den nye fronten på.. Har tenkte meg å lage en form å støpe den med glassfiber for så å sparkle og pusse.. Andre ideer eller forslag...Alt tas imot med takk.. :!: EDIT: Nytt bilde av tenkt forslag Endret 25. september 2007 av nohr Lenke til kommentar
nohr Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som har laget ett front panel til en pc før? Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som har laget ett front panel til en pc før? 9606469[/snapback] Er det ikke enklere å ta en MDF eller metall-plate å kutte til? Og er det ikke bedre å bare droppe HDD-lyset, kan bli litt irriterende med lys som blinker hele tiden. Lenke til kommentar
nohr Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Det er en ide..Men tenken var å fjerne det eksisterende fronten på kabinettet og lage ett nytt,som går i ett med resten av kabinettet..Henviser til fremste delen av det øverste bilde i første posten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå