_ART_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bilder fra sjøgata i Mosjøen. Kommentarer? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) I utgangspunktet litt "ordinære" og kjedelige kanskje. Men ved neste blikk vokste de litt syntes jeg. Særlig likte jeg det med grønne steiner og røde hus i bakgrunnen. Kontrasten og fargene kan kanskje framheves enda mer. Og det med gutten i fjæra har potensiale hvis det blir ryddet i! Vet at alt jeg kommenterer på i kveld handler om beskjæring, men sånn er nå det - ser for meg at det kunne gjort seg å skjære bort mesteparten av steinene, beholdt så mye sand som mulig, beholdt den ene steinen bak han, og ellers skåret en del tettere inn fra venstre sånn at han ser ut av bildet... Endret 25. september 2007 av Onkel Lenke til kommentar
preje Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bildene er fine de, men jeg får ikke "bakoversveis" akkurat. En fargejustering kanskje kan gi mer sprut i de. Og det med gutten og stranda trenger cropping. Mulig du kunne forsøkt bildene i S/H versjon også? Mosjøen har jeg forresten ikke vært i siden 1999 da min farmor "tok kvelden"... Fantastisk dame! Fin by og nydelig natur altså Lenke til kommentar
si Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synes ikke fargene i nr to trenger å dras opp noe, tror faktisk det bare blir for mye. Synes det var kjempefint nå, både i komposisjon og farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå