Mr.Fosli Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. Jeg sliter med å få plassert sensor baren korrekt under lerretet for å få skutt der jeg "sikter". Problemet er at sensor baren som ligger oppå senterhøytaleren ikke kommer høyt nok mot lerretet. Dette gjør slik at siktet kommer ca 30-40cm under der jeg egentlig sikter. Dette begynner å bli et problem spesiellt i spill som Zelda når jeg må skyte med pil og bue eller hive boomerangen. Hva har dere med lerret gjort for å løse dette problemet? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. Jeg sliter med å få plassert sensor baren korrekt under lerretet for å få skutt der jeg "sikter". Problemet er at sensor baren som ligger oppå senterhøytaleren ikke kommer høyt nok mot lerretet. Dette gjør slik at siktet kommer ca 30-40cm under der jeg egentlig sikter. Dette begynner å bli et problem spesiellt i spill som Zelda når jeg må skyte med pil og bue eller hive boomerangen. Hva har dere med lerret gjort for å løse dette problemet? 9573791[/snapback] Hei. Regner med at du har stilt Sensitivity inne på Wii Options, og at du har "sagt ifra" til Wii'en at du har sensorbaren over/under TV'en/ etc. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja, det er gjort. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har samme problem siden jeg har ganske stor TV. Hvis du spiller en stund legger du ikke merke til det, da det blir mer naturlig å følge siktet som beveger seg på TV-en i stedet for at man faktisk prøver å "sikte" mot TV-en. Håper jeg gjorde meg forståelig, men ja jeg er enig i at det er litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå