Gå til innhold

R6 Vegas og GRAW 2 - verdt og kjøpe?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gammel R6 og GR spiller fra tidligere. Gudene vet hvor mange timer jeg har brukt online på spesielt Rogue Spear og originale Ghost Recon... :love: (er noen år siden)

Falt helt av lasset på R6 serien etter Raven Shield (som skuffet meg en del). Har såvidt prøvd Lockdown på Xbox, men det er ikke R6 sånn jeg husker og vil ha det.

Så, hvordan er R6 Vegas til PC? Kontra Rogue Spear og Raven Shield spesielt. Hvordan er online community'et og multiplayer? Mange spillere og godt miljø?

Er det blitt ett arkadespill eller er det fortsatt ett taktisk lagspill?

Har GRAW til både Xbox og PC, og det er ett helt ok spill. Har ikke fått spilt PC versjonen mye pga min gamle PC som ikke klarer og kjøre spillet spesielt bra :mad:

Men ny PC er bestilt, uansett virket GRAW bra.

Hvordan er GRAW 2? Samme spørsmålene her; hvordan er online og multiplayer generelt?

1000 kroners spørsmålet er jo; er disse 2 spillene verdt pengene?

Jeg er på jakt etter taktiske skytespill, som ikke bare er "Rambo-run-and-gun"! Som også er bra i multiplayer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både GRAW-spillene og R6 har fått et tydelig arcade-preg over seg.

Var tidligere svært aktiv i diverse klaner, da aller mest med Ghost Recon, og det er ingen tvil om konverteringen som er gjort.

Til tross for dette må jeg helt ærlig innrømme at jeg storkoser meg med begge spillene på konsoll. Spesielt R6 er utrolig morro over live, og de taktiske behovene er helt klar der fortsatt.

Det absolutt største problemet jeg har med sistnevnte spill over live er oppgraderingsmulighetene man får etterhvert som man stiger i rang, og de alt for store fordelene man oppnår av dette. Body armor som tilsynelatende tåler en atombombe er ikke noe jeg setter så stor pris på (i alle fall når man skal prøve å drepe vedkommende med en mac11 som gjør like mye skade som ei flue i frontruta på en jumbojet).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg bestilt Rainbow Six: Vegas i alle fall. Prisen hos play.com ble satt ned til 18,49 euro (ca. 140 kroner), så da skal jeg prøve det.

Får spille igjennom GRAW 1 først, så får jeg se om jeg bestiller 2'ern etterhvert. Min gamle PC taklet ikke GRAW, så det har ligget ubrukt en god stund...men med ny PC burde det gå på full pupp :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...