Inger Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Har Xp og Nikon Coolpix 990 - savner driver som fungerer skikkelig. Cd'n som følger med 990 er ikke 100% tilpasset Xp, den virker innimellom. Xp gir "advarsel" ved installering, overså den - men forsto at dette ikke passa sammen. Etterlyser ny utgave NikonView, og eller annet som får bildene til å komme opp automatisk - og bli der til jeg ser hva jeg vil laste inn på HD. Hvor finner jeg slikt? ( Ikke på Nikon.com så langt jeg ser) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Har også Nikon 990 og det samme problemet. Gikk ut å kjøpte meg en usb basert cf-card leser. Problemet løst..... (du kan jo vente til Nikon får ut fingen, men det kan ta tid....) p|cachu Lenke til kommentar
Inger Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Har en Lexar Jumpshot, versjon 2,0 - den vil liksom helle ikke. Hva kjøpte du? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Lexar Jumpshot har jeg liggende på hyllen :smile: Kjøpte DataFab. Ser at den ikke produseres lenger, men den ligner mistenkelig på denne her : http://www.antec-inc.com/product/pc_card/3usb.html som du kan kjøpe her: http://www.flexi-data.no p|cachu Lenke til kommentar
Inger Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Takk. Du behøvde ikke laste ned ny driver fra nettet? (Begynner å bli en smule lei av å laste ned nye drivere til alt mulig XP ikke vil godta....) Lenke til kommentar
picachu Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hehe...mye å laste ned ? Jeg lastet ned drivere for min DataFab, men det var fordi jeg ikke gadd å leite etter cd-en :smile: Ser for meg ut som opm det følger drivere til xp med i pakken. lykke til. :smile: p|cachu Lenke til kommentar
Inger Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Takk du - går på med mot i blikket..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå