Gissan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heihei! Legger ut dette måkebildet til kritikk. Passelig fornøyd selv. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 har du tatt det? synes det så veldig animasjons ut Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja, hvem ellers? Legger ikke ut bilder andre har tatt. Det er ikke "animert". Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Syns det var kjempe stilig! Og måsene ser da sånn ut de! Så syns ikke den ser tillaga ut! Er kanskje bare vi som har vokst opp med dem på fuglebrettet som ser det Stilig hvertfall Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Selve måken var ok, kanskje litt uskarp. Bakgrunnen var direkte stygg. Hva er de hvite flekkene? Ser ikke ut som skyer. Har du pastet en annen bakgrunn? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 De hvite flekkene er skyer, ja.. Bakgrunnen er svart gjort et lite hakk blåere. Ellers ingen forandringer. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har egentlig ingen kritikk og komme med. Men synes bilde var bra Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synest det ble bra jeg. Du har også ungått utbrente parti Lenke til kommentar
preje Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg syns det er et fint bilde. Skulle allikevel ønsket det noe skarpere, og en litt blåere himmel Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fint bilde Kanskje ha det i sort-hvit? Syntes det ble finere da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg tror også svart/hvitt ville gjort seg her. Eller en annen farge på bakgrunnen, ettersom den blåfargen var fæl i mine øyne. Fin plassering av måken, kanskje en smule uskarp og litt støyete, men et flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå