Gissan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heihei! Legger ut dette bildet for kritikk.. Middels fornøyd selv.. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bra bilde Veldig flott himmel, og måkene var tøft! Men var det meninga med den uskarpe bakken nederst i bilde? For jeg likte ikke den. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nå er det vel tjeld det er snakk om, ikke måker... Bra bilde, men det uskarpe i front forstyrrer. Dessuten synes jeg at tjeldene går litt for mye i ett med bakgrunnen, måtte lete et par tideler før jeg så de. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha, gikk litt i sur for meg. Mente fugler Lenke til kommentar
preje Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg og måtte lete litt etter "han derre Tjeld" Og forgrunnen ødelegger dessverre litt med sin uskarphet. Ellers syns det er et fint bilde, om enn noe smalt format Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå