tv-freak Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Feilen oppdaget jeg idag. Jeg tror det har vært der siden igår... Cd-rommene er borte på 'Min datamaskin', når jeg starter nero så kommer: Home.no er noen ganger ustabil... Hva kan jeg gjøre for å fikse? Plz hurtig. Holder på å sikkerhetskopiere i disse dager. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Prøvd dette: http://www.annoyances.org/exec/forum/winme/r1041652804 Men ingen forandring. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Ser ut som jeg mangler denne: apienum.vxd Det er den eneste av de fire ASPI filene jeg ikke har. Kan noen låne meg denne? Jeg kjører WinME. Eller linke til en side der jeg kan laste ned denne til WinME? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 PLZ.............. Lenke til kommentar
klure Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 REINSTALLER! Auda, caps lock gett... Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hakke tid...... Annet alternativ? Dessuten er det bare EN fil som mangler, tror jeg. Noen som har denne filen? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvorfor laster du ikke bare ned nye aspi_layers/drivers? Gå her:www.cdrsoft.cc (gå til download seksjonen) eller feks: "aspi+download+win98+me" @ google.com :google: "aspi+download+winme" = Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Feilen oppdaget jeg idag. Jeg tror det har vært der siden igår... Cd-rommene er borte på 'Min datamaskin', når jeg starter nero så kommer: Home.no er noen ganger ustabil... Hva kan jeg gjøre for å fikse? Plz hurtig. Holder på å sikkerhetskopiere i disse dager. http://clonecd.gearhost.net/clonecd/forceASPI17.zip Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Feilen oppdaget jeg idag. Jeg tror det har vært der siden igår... Cd-rommene er borte på 'Min datamaskin', når jeg starter nero så kommer: Home.no er noen ganger ustabil... Hva kan jeg gjøre for å fikse? Plz hurtig. Holder på å sikkerhetskopiere i disse dager. http://clonecd.gearhost.net/clonecd/forceASPI17.zip Takk for svar! Har prøvd denne og diverse andre og i teorien skal disse hjelpe. Men etter å ha innstallert det så er det fortsatt samme feilmelding og det er ingen cd-rom'er på 'Min Datamaskin'. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
klure Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det ser ut som om OS'et ditt har litt problemer med driverne til cd-rom, eventuelt IDE-kontroller... Vil på det sterkeste anbefale å reinstallere. Vanskelig å komme utenom... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hvis du er windows bruker, som de fleste er, må du bare bli vant med å formatere og installere windows på nytt av X antall ganger i løpet av ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå