Alte-to Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hei. la inn ny bios på HK og kjører 64bit OEM vista... nå fikk jeg plutselig 2dager på meg til og aktivere... igjenn. hatt vista'n oppe og gå siden... release-datoen i norge. OG cd-key er allerede ibruk står det!? djizes! hva skal jeg gjøre!? Datoen er 1 dag etter dags dato... kan det ha noe med det og gjøre? men, booter jeg låser sikkert Vista'n seg! HELP TA Lenke til kommentar
emva Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hei hei. det samme skjedde meg, (hadde lekt meg noe sinnsykt med å rote rundt i vista og dermed måtte reinstalliere en god del) bare å velge å aktivere over telefon, det er enkelt å greit, ei (svensk) dame på tråden spurte om jeg hadde den på flere enn 3 PC-er, jeg sa nei, dermed fikk jeg noen laaange koder for å "låse" vista opp (siden du har OEM kan det være noe annerledes men, et nytt HK skulle ikke ha noe å si) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 et nytt HK har alt a si. OEM gjelder per HK. Men tradstarter hadde jo bare oppdatert BIOSen, og da ma na lisensen fremdeles gjelde. Ring kundeservice du. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 litt treg til og svare jeg, men jeg fikk til slutt en laaaaang kode jeg måtte taste. Men, først ble ikke CD-Key'n min kodkjent/funnet... ble da satt over til kundebehandler som tastet litt og satte meg over til den laaaaaange kode-greia^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå