Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

nå har jeg runda spillet selv også, er veldig inponert :) og hadde det utrolig gøy hele veien

 

 

spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
personlig tror jeg vi vil se ett halo 4 spill før eller siden, slutten var åpen for mere, men ett spørsmål? hvorfor fikk vi ikke se master chief under maska? det var noe jeg hadde gledd meg til.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har så vidt begynt men synes det er dritbra :)

 

Fatter ikke at folk klarer å klage på grafikken - man må jo se det i sammenheng med at det til tider er vanvittig mye action på skjermen samtidig. Uten noe som helst slowdown ut i fra det jeg har sett.

 

Jeg har 'heldigvis' relativt lite ledig spilltid om dagen, så det blir nok max et par timer pr. dag, så nå har jeg underholdning til godt over helgen bare med singleplayer før jeg begynner å teste ut multiplayer skikkelig.

Lenke til kommentar
Halo 3 var søren meg alt for kort!

Rundet det på en dag i coop jo :(

 

 

 

Men jeg har aldri likt halo, men dette her tok jo helt av!

 

 

 

 

 

Multiplayeren er morsom, bare du ikke spiller for ofte. Og husk, flere jo bedre

 

*PS, ikke slå av credits, men se alt!*

9589361[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Nettop :p Jeg pleier å bare skru av, men i dag når jeg runnet spillet, så begynte rulleteksten å rulle, og jeg satt meg på PC-en. Plutselig blir det stille, og jeg hører Cortanas stemme :D Skal si jeg snudde meg fort :cool:

 

Forresten, du som var skuffet over å ikke få se fjeset til Master Chief: Er det noen steder det har stått at vi skulle få se fjeset hans? Og jeg tror at det hadde blitt en skuff, uansett hvordan han så ut.

 

Spartan-117 Master Chief skal beholde hjelmen på! (da kan jeg også fantasere at det er jeg som er Master Chief :tease: )

 

EDIT: Er det noen som vet om det har skjedd noe med Halo filmen i det siste? Er prosjektet fortsatt på "pause"?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Synes også at spillet er veldig bra. Sinnsykt store områder. Man bør stoppe opp å se seg rundt noen ganger. Det skjer jo ting langt unna også.

 

Jeg så ett par spørsmål om coop tidligere i tråden. Har nå spilt coop ett par dager:

1. Om en (eller flere) dør så må minst en være både blå (i livskurven over) og være i fred (altså uten for fare). Da vil de andre bli respawna i nærheten. Dør alle så må man starte den delen av brettet på nytt. Da hjelper det lite at man skjøt nesten alle fiendene.

2. Ikke spill på normal. Det må motstand til for å ha det gøy. Noen må dø litt.

3. Ja, det er flere fiender når man er flere. Kanskje det er tre ganger så mange med tre spillere? I hvertfall av noen av de større.

4. En er master chief. De andre ser ut som aliens.

5. Man får achievements for å klare level alle sammen.

 

Vi har forøvrig ikke funnet noen sculls. Hvordan ser de ut? Hva gjør man for å ta dem. Trykker man en knapp?

Endret av PalWare
Lenke til kommentar

Spillet er ok så langt, men har ikke kommet så langt.

 

Men jeg lurte på det med filmer. Jeg og en kamerat spilte sammen (han var guest), og gjorde noe morsomt i en multiplayer game vi ville lagre. Men når vi går innpå filmen, finner det vi er ute etter (midt i spillrunden ca.), og trykker på x for å få opp menyen, så er det ikke mulig å velge record?! Play og rewind (tror jeg) er "hvite", og går an å trykke på, men sirkelen som står for record er "grå", og det skjer ingenting når jeg trykker på den..

 

Er det noe jeg gjør feil her?

Lenke til kommentar

Rundet halo 3 på heroic i går. Brukte vel 8 timer. Folk som runder det på 5 timer og sånn kan jo faen ikke ha det gøy. Må jo bare rushe forbi fiendene uten å drepe de.

 

Halo 3 er det beste spillet i serien. Sinnsykt nice artwork. Fikk liksom feelingen fra da jeg så halovideo fra den tida når det skulle komme til pc. Grafikkmessig så er det nydelig på utebanene, men når man kommer innendørs så blir det the feast of the jaggies.

 

Må vel ta å runde spillet på legendary snart, men tror jeg og kompisen min må ha litt backup da.

 

Spilte litt MP i går. Fikk jævlig til juling. Ser ut som folk har øvd seg i halo 2 gitt. :p Noen folk suger helt jævlig og noen er alt for gode. Tar seg vel opp når de gode folka har fått levla opp. :)

 

Just love it...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...