Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt det en del nå (runda på heroic, funnet litt skulls, og spilt litt live), og er sinnsykt fornøyd. Har akkurat spilt live med noen venner, og dette er en drøm å sette opp på 3ern framfor 2ern. Og selv om campaign er kort, er dette bare en liten brøkdel av spillet.. Man har jo metagames, forge, theatre, skulls, en bunch nye ting, live, system-link (lan til helga :w00t:) etc.. Akkurat nå prøver jeg å skaffe meg hayabusa armoren, dvs. runde legendary, og finne alle gold skullsa.. Til dere som sier at campaign er lett: spill med skulls på legendary, da får dere en liten utfordring :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ikke an å endre vanskelighetsgrad overhodet når man først har valgt en vansk. grad?!

Jeg får ikke til å annulere og starte på ett såkalt new game, får bare opp valget resume solo campaign i menyen, er ikke det snodig??!!

9583182[/snapback]

 

Er campaign -> diffeiculty for meg. Alstå campaign fra hoved menyen og så bare dra neddover

9583211[/snapback]

 

okej, stemmer det. Fant ut av det. Men trodde man måtte fortsette via solo valget på menyen. Trodde campaign var co-op og solocampaign var kun singleplayer. Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
For dere som er ferdige:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Syns dere andre også att den slutten faktisk.. legger opp til en oppfølger? Har pent vanskelig for å tro at Master Chief faktisk døde, siden han kom seg foran den "kassa" i Pelicanen.

9583263[/snapback]

 

 

se etter credits..

Lenke til kommentar
For dere som er ferdige:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Syns dere andre også att den slutten faktisk.. legger opp til en oppfølger? Har pent vanskelig for å tro at Master Chief faktisk døde, siden han kom seg foran den "kassa" i Pelicanen.

9583263[/snapback]

 

 

se etter credits..

9583395[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg så noen filmer på youtube, så da har vi kanskje..

Flere Halo spill å glede oss til? Om det ikke er rundt Haloer, ihvertfall noe med Master Chief?
Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...