Messier Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mitt inntrykk er at Halo 1 er langt bedre. Har bare spilt campaign på begge og den var mye bedre i Halo 1. Brettene er bedre, lydene fra våpnene er bedre (særlig maskingeværet), frameraten er mye mer stabil. Og jeg liker mye bedre at man ikke kan bruke 2 våpen på en gang. Grafikken er ærlig talt ikke så mye dårligere heller. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 tok jammen meg ikke lang tid å runde det Lenke til kommentar
Messier Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 tok jammen meg ikke lang tid å runde det 9581709[/snapback] Hørt om folk som har gjort det på 5 timer på heroic. Campaignen var vel kortere enn Halo 1 til og med. Halo 2 tror jeg var en del lenger hvis jeg ikke husker feil. Halo 2 var jo en god del mer variert også når det kommer til brettene. Halo 3 hadde ikke særlig mye interessante brett å by på vil jeg si, og de siste var skikkelig dårlig. Tror at Halo 3 vil bli regnet som det dårligste i serien når det gjelder campaignen. Skjønner godt at kritikken har vært rimelig blandet her på berget. Spillet ble slaktet i svenske aviser også. "en floppavslutning" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde nok litt for store forventninger Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 5 timer på heroic? Det er hva man kaller for speed run jeg digger spillet. MASSSSEEE! Lenke til kommentar
Neo__ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hmm... ikke spesielt imponert over grafikken nei! Grafikken på omgivelsene var ikke noe bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og jeg liker mye bedre at man ikke kan bruke 2 våpen på en gang. Grafikken er ærlig talt ikke så mye dårligere heller. 9581665[/snapback] Er ikkje verre enn å la vere å plukke opp et sekundær våpen da veit du Irritasjonsmoment eliminert. Lenke til kommentar
Messier Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og jeg liker mye bedre at man ikke kan bruke 2 våpen på en gang. Grafikken er ærlig talt ikke så mye dårligere heller. 9581665[/snapback] Er ikkje verre enn å la vere å plukke opp et sekundær våpen da veit du Irritasjonsmoment eliminert. 9582216[/snapback] Heh,godt poeng det faktisk. Og er faktisk sjelden jeg bruker to våpen samtidig, jeg tror hovedgrunnen til at jeg ikke liker det er at det da dekker så mye av skjermen så det blir litt uoversiktlig. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spilte co-op på heroic i ca. sju timer idag, og kan ikke si jeg ble videre imponert. Et spill burde aldri kunne få en perfect score uten å være nyskapende eller i det minste ha meget, meget god grafikk. Trodde det skulle være litt bedre. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Har så og si bare spilt co-op i dag, men er nokså fornøyd med spille. Men tror jeg hadde litt for høye forventninger. Spilte også litt sp, men der laga det inimellom, noe som er iriterenes! Endret 26. september 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde nok litt for store forventninger 9581897[/snapback] ÅÅÅ! Nå har jeg splt litt!! Fy faen det er bra!! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Runda det på Heroic i co-op istad, og spillet er konge! Enda ikke fått testa MPen nevnverdig mye, om en ser bortifra Betaen. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Aldri vært noen HALO fan. Syns halo 1 var ensformig, og halo 2 gadd jeg ikke mer enn 30 minutter av. Så hadde ikke de store forventningene når jeg dro ut i dag og kjøpte halo 3 av kjedsomhet. Spilte igjennom det på NORMAL, og tok ca 6-7 timer. Skuffende kort. Men hadde det virkelig gøy (foruten 2 levels) den stunden det varte! Grei story, ok grafikk (kalle den "dårlig" er litt brutalt...) ... Greit tidsfordriv helt enkelt. Men noe "terningkast 6" eller "10 av 10" spill er det definitivt ikke. Ville vel gitt en 9 av 10, med trekk for 2 virkelig kjedelige levels, at det hele var for kort og litt middels grafikk. Gleder meg til og få prøvet multiplayeren skikkelig, da jeg ser for meg at det kan være knall! For 399kr virker dette så langt som ett godt kjøp. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 nå er jeg på chapter 7 og har hatt en svært trivelig opplevelse så langt . var riktig nok ikke så bra som jeg hadde drømt om. men det forandrer seg nok når jeg tester live. men bare ett spørsmål, blir dette 100% sikkert siste halo spillet? med tanke på hvor mye de tjener burde de laget mere. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Runda det på Heroic i co-op istad, og spillet er konge! Enda ikke fått testa MPen nevnverdig mye, om en ser bortifra Betaen. 9582854[/snapback] Jepp, det var konge! SP-delen skuffet overhodet ikke, som noen andre jeg har snakket med mener... Helt utrolig digg slutt. Vel, da var en brøkdel av spillet fullført. Et par tusen timer med onlinekos foran meg. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er kjempe fornøyd med spillet, kansje et noe kort campain, men jeg skal runde det gang på gang. Opplevde noe lagging i begynnelsen, men så ble det bedere. Neoman, se sluttfilmen og så filmen etter rulleteksten. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Går det ikke an å endre vanskelighetsgrad overhodet når man først har valgt en vansk. grad?! Jeg får ikke til å annulere og starte på ett såkalt new game, får bare opp valget resume solo campaign i menyen, er ikke det snodig??!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spilt det i et par timer nå, både singleplayer og driver med multiplayer online nå. Hadde ikke store forventninger, men er egentlig ganske skuffa... har aldri skjønt hva som er så utrolig bra med de forrige Halo-spillene, og nå er det enda mer uforståelig med tanke på all hypen Halo 3 har fått. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har bare fått testet det i en halvtime i Co-op, men så langt så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Går det ikke an å endre vanskelighetsgrad overhodet når man først har valgt en vansk. grad?!Jeg får ikke til å annulere og starte på ett såkalt new game, får bare opp valget resume solo campaign i menyen, er ikke det snodig??!! 9583182[/snapback] Er campaign -> diffeiculty for meg. Alstå campaign fra hoved menyen og så bare dra neddover Endret 26. september 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå