Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

ok den er grei....

 

er hodeskallene vansklig og finne? er det noen i første level?

hva mender de men Achievementen, "access all therminals"?

9576142[/snapback]

Et tips for å lettere finne hodeskallene er å suse gjennom bretta i Saved Films etterpå. Du setter bare avspillinga på pause og så flyr du rundt og kikker. De terminalene tok meg litt tid å forstå, men det er noen spesielle søyler som åpner seg når du går bort til dem. Så står det "[RB] Access terminal" når du står foran den. Men jeg har ingen anelse om hvor mange det er i spillet...

 

Nå har ikke jeg dratt og kjøpt Halo 3 enda, men jeg synes det er rart om det er som folk her sier at splitscreen coop foregår i 4:3 format med svarte kanter! Sykt irriterende egentlig. Hmm, skal se hva jeg synes når jeg har fått tak i spillet. Egentlig rart at de ikke har åpnet for muligheten å dele skjermen vertikalt i stedet for horisontalt. Det funket hvertfall jævlig bra på Resistance: Fall of Man.

9578266[/snapback]

Ja, jeg synes også dette er pussig. I Halo 2 blir jo skjermen delt vertikalt... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet virker flott det, men må si jeg er skuffet over grafikken. Har nok blitt skjemmet bort med tanke på Gears og Bio. Store fine områder dog :)

9578930[/snapback]

 

Syntest det er deilig å slippe områder som er mindre enn gressplenen min fremfor mer avansert grafikk jeg da men ;)

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Kjøpte spillet istad for 399kr på Elkøp, og digger det :) Litt skuffet over grafikken som mange andre, men gameplayet er så herlig at det gjør ikke så mye ;)

9579385[/snapback]

 

ja enig, og når man kommer forbi level 1 og 2.... wow, kjøre brettet og den med anti-air gun, er faen meg sinnsyke...

 

 

men er dere sikkre på at det er hodeskaller på Heroic? finner zero skulls..!

Lenke til kommentar
ok den er grei....

 

er hodeskallene vansklig og finne? er det noen i første level?

hva mender de men Achievementen, "access all therminals"?

9576142[/snapback]

Et tips for å lettere finne hodeskallene er å suse gjennom bretta i Saved Films etterpå. Du setter bare avspillinga på pause og så flyr du rundt og kikker. De terminalene tok meg litt tid å forstå, men det er noen spesielle søyler som åpner seg når du går bort til dem. Så står det "[RB] Access terminal" når du står foran den. Men jeg har ingen anelse om hvor mange det er i spillet...

 

Nå har ikke jeg dratt og kjøpt Halo 3 enda, men jeg synes det er rart om det er som folk her sier at splitscreen coop foregår i 4:3 format med svarte kanter! Sykt irriterende egentlig. Hmm, skal se hva jeg synes når jeg har fått tak i spillet. Egentlig rart at de ikke har åpnet for muligheten å dele skjermen vertikalt i stedet for horisontalt. Det funket hvertfall jævlig bra på Resistance: Fall of Man.

9578266[/snapback]

Ja, jeg synes også dette er pussig. I Halo 2 blir jo skjermen delt vertikalt... :hmm:

9578782[/snapback]

 

 

Hvordan filmer du singleplayer ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
ok den er grei....

 

er hodeskallene vansklig og finne? er det noen i første level?

hva mender de men Achievementen, "access all therminals"?

9576142[/snapback]

Et tips for å lettere finne hodeskallene er å suse gjennom bretta i Saved Films etterpå. Du setter bare avspillinga på pause og så flyr du rundt og kikker. De terminalene tok meg litt tid å forstå, men det er noen spesielle søyler som åpner seg når du går bort til dem. Så står det "[RB] Access terminal" når du står foran den. Men jeg har ingen anelse om hvor mange det er i spillet...

 

Nå har ikke jeg dratt og kjøpt Halo 3 enda, men jeg synes det er rart om det er som folk her sier at splitscreen coop foregår i 4:3 format med svarte kanter! Sykt irriterende egentlig. Hmm, skal se hva jeg synes når jeg har fått tak i spillet. Egentlig rart at de ikke har åpnet for muligheten å dele skjermen vertikalt i stedet for horisontalt. Det funket hvertfall jævlig bra på Resistance: Fall of Man.

9578266[/snapback]

Ja, jeg synes også dette er pussig. I Halo 2 blir jo skjermen delt vertikalt... :hmm:

9578782[/snapback]

 

 

Hvordan filmer du singleplayer ?

9580490[/snapback]

 

du går til Theater og velger klippet etter du har spilt..

Lenke til kommentar
Du kan ikke spole tilbake i SP, grunnet måten mapsa er loadet. I Multiplayer ligger hele kartet i minnet, og er da konstant tilgjengelig.

9580818[/snapback]

Pokker. Er så kjipt hvis man akkurat går glipp av en kul ting og må reloade hele filmen og spole fram igjen. Kunne de ikke gjort sånn at man kunne spole litt tilbake da? Tilbake til der forrige seksjon av brettet ble fjerna fra minnet? Og hvorfor kan man ikke ta opp filmsnutt fra SP?

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk så langt.

 

Multiplayer delen er solid, masse kjøretøy og våpen, nok av baner, mulighet til å customize charactern din litt med farger og forskjellige armor deler samt nok av moduser, har ikke prøvd alt enda.

 

Kan ikke si så mye om single player delen enda siden jeg ikke har spilt den stort, men den skuffer nok neppe.

 

Eneste som jeg er skuffet over er det grafiske, jeg ventet å få en "WOW" opplevelse og det fikk jeg ikke akkurat, ikke misforstå, det er fint å se på og det er masse detaljer her og der, men det var bare ikke helt slik jeg hadde forventet, pluss jeg syns bungie kunne kosta på spillet litt Anti aliasing.

Lenke til kommentar

Hold litt på hestene folkens, for Halo 3 tar virkelig av og disse WOW øyeblikkene kommer raskere enn man rekker å svelge unna lenger ute i spillet. Eg har da spillt noen timer i dag også.

 

Dette her nekter eg å kalle Halo 2 i HD, for så utrolig gjennomført varke omgivelser eg får servert på skjermen min såg eg aldri i den versjonen eg har av Halo 2 ihvertfall. Så er det jo musikken som kliner til akkurat der den skal. Eg satt nærmest med tårer i augekroken ved fleire anledninger. Så vakkert er det.

 

Eg kan ihvertfall understreke at spillegleden her er så fantastisk mye bedre enn Halo2, ja eg vil si det er ein meir fornøyelig opplevelse enn Halo 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...