Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Blir litt off topic men... what the hell :)

 

Jeg har akkurat bestemt meg for å runde halo 1 og 2 før jeg skaffer meg 3'ern.

 

Jeg hadde kommet rimelig langt på halo 1 da jeg moddet xbox'n min og mistet alle mine savegames.. DOH! Halo 2 har jeg ikke startet på i det hele tatt enda.

 

For å få en best mulig opplevelse av Halo 3 tror jeg dette er en god idé.

 

Lurer på hvor lang tid jeg vil bruke på å runde disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ble ferdig med level 1 nå, det er helt greit og storyen virker bra, (er ingen super halo fan) men brettet var litt kjipt oppbygd, grafikken er grei nok, man irriterer seg ikke over det når man spiller så det fungerer, men det burde vært bedre.

 

alt i alt er det et greit spill men ikke noe wow!, synes det er overhypa til 1000

men så er det multiplayer som er tingen her...

Lenke til kommentar
Får helt klart den gode gamle Halo-følelsen, men er litt skuffa over grafikken... føler ikke  at dette er next-gen grafikk!

 

Er litt grafikk-hore, men VET allerede, etter 1times spilling at jeg kommer til å kose meg med dette spillet :)

 

Gleder meg uansett til å finne ut hvordan historien avsluttes :)

9573773[/snapback]

 

 

Er også litt skuffet over grafikken. Men kjøpte dette spillet pga multiplayer så det bryr meg ikkje veldig.

Lenke til kommentar
Halo 1 og 2 er rimelig kjappe å fullføre, med mindre du finner på å henge deg i kontroll ledningen på Library mappet i Halo 1(spillverdenens kjipeste brett noensinne). Såfremt du spiller med wired kontroll da :p

9575995[/snapback]

 

 

hmmm.. har nok wired kontroll ja.. kanskje jeg ikke skal ta sjansen? :D

 

Nei blir nok bra dette.. husker jeg koste meg med Halo da jeg spillte det. Ble bare litt oppgitt da jeg klarte å rote til savegamene mine. Men det var vel Gud som straffa meg for å modde tipper jeg... bummer...

Lenke til kommentar

Etter min mening lever det opp til forventingene jeg har hatt... fått svar på de spørsmålene jeg har hatt siden jeg spilte HALO: CE, og avslutningen var trilogien verdig. Faktisk kan jeg ikke komme på et spill med mer storslagen slutt... eller et spill med mer episk og storslagen historie i det hele tatt. :)

 

Gameplayet var en god blanding av HALO1 og 2, med enda litt mer granater osv... Syntest de har fikset mixen bra og gjør det enda bedre enn før på dette feltet også. Og størrelsen på kampene, både i størrelse på fiender og størrelse på slag har økt markant med den ekstra kraften tydeligvis, og det blir helt sinnsykt noenganger med alle de forskjellige fiendene, kjøretøyene og våpnene i full fart rundt de store områdene. GoW med sin såkalte "tekniske overlegenhet" kan ta seg en bolle.

 

Så var det multiplayeren... hva kan man si om en perfeksjonert variant av HALO2 sin strålende multiplayer? Det er ENDA bedre enn før, med ENDA flere valgmuligheter og samtig kommer jo Forge med på kjøpet.

 

Vel... må nesten si at det var rett og slett en trist følelse jeg fikk da jeg spilte den siste delen av spillet, og jeg visste at jeg nærmet meg den defnitive slutten for HALO spillene.

Men endelig er alle ting forklart, historien ferdig og jeg er storfornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar

Okei folkens, legger dette i spoiler eg. Er ingen historie spoiler i heile tatt slik sett,men eg vil gjerna at folk skal få samme opplevelsen som eg hadde. :p

 

 

 

Fy faen....da hadde eg min virkelig store erksjon pregede opplevelse i Halo 3. Når man omsiden har kommet seg på denne veibroen(ser deformede skyer over Ark krateret i bakgrunnen)...så plutselig suser det eit stoooooort Covenant skip rett over hodet på deg..det var så utrolig vanvittig syk følelse. Eg fikk akurat perfekte "WOW synsvinkelen følte eg. Det var heilt utrolig deilig,eg fikk gåsehud ogsatt med eit jævlig stort glis om ansiktet :love:

 

 

Lenke til kommentar

Mine inntrykk av Halo 3 er så stort att det er nesten umuligt å forklare

Får jo gåsehud bare for å spille Halo 3!

 

Grafikken vil si er bedre enn mangen andre påstår, føler alt skinner osv

Flotte granateffekter, fin grafikk på omgivelsene rundt deg og dette er så artistisk att jeg nesten begynner å griner. Liker veldigt godt alle fargene som blir tatt i bruk i Halo 3 :love: . Og flyten sitter hele veien mens du kriger igjennom horder av scumbags som er fylt opp av blått blod og gørr :tease:

 

Kontrollen sitter som vanligt når det er lett å reloade, hoppe og kaste granater samtidig, får den samme følelsen som jeg gjorde når jeg spilte Halo og Halo 2

Og ikke minst historien sitter som alltid som ett skudd!

 

Onlinedelen var meget bra, men noe modes på multiplayeren var litt kjedelige som Ninja Ball :p . Jeg spilte for første gang på live og jeg eide ganske mangen vil jeg si :)

 

Men jeg synes att 3 topper begge spilla uansett, en flott avslutning på triologien vil jeg si

10/10 vil jeg si att Halo 3 er verdt!

 

Så til nå ja mine inntrykk er skyhøye, helt ubeskrivelige nesten :tease:

Lenke til kommentar
Okei folkens, legger dette i spoiler eg. Er ingen historie spoiler i heile tatt slik sett,men eg vil gjerna at folk skal få samme opplevelsen som eg hadde. :p

 

 

 

Fy faen....da hadde eg min virkelig store erksjon pregede opplevelse i Halo 3. Når man omsiden har kommet seg på denne veibroen(ser deformede skyer over Ark krateret i bakgrunnen)...så plutselig suser det eit stoooooort Covenant skip rett over hodet på deg..det var så utrolig vanvittig syk følelse. Eg fikk akurat perfekte "WOW synsvinkelen følte eg. Det var heilt utrolig deilig,eg fikk gåsehud ogsatt med eit jævlig stort glis om ansiktet :love:

 

 

9576889[/snapback]

 

Samme her. Kudos til Bungie for det jeg har spilt så langt. :love:

Lenke til kommentar

Multiplayer er bare helt sykt bra, mens jeg har noen klager i single-player:

- Mennesker ser lite bra ut, egentlig.

- Mye backtracking på den andre levelen.

Men jeg synes level-designen i dette spillet er sykt bra, og grafikken er jævlig bra.

Også er alt veldig fargerikt og sånt. Levende. Eksplosjoner ser vilt bra ut. Spesielt i slow motion. :p

 

 

Skal nevnes at jeg bare har spilt tre levels og rundt 8-9 matchmaking games, samt et par Forge og custom testematcher.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Men jeg synes level-designen i dette spillet er sykt bra, og grafikken er jævlig bra.

9577995[/snapback]

 

Utrolig mange forskjellige meninger om grafikken i dette spillet!! Henter mitt etterpå , så jeg gleder meg til å oppleve dette selv.. Har ingen store forventninger til spillet, så jeg kommer heller ikke til å bli veldig skuffet. Men får jo ingen god feedback fra andre, når synet på spillet er så forskjellig..

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg dratt og kjøpt Halo 3 enda, men jeg synes det er rart om det er som folk her sier at splitscreen coop foregår i 4:3 format med svarte kanter! Sykt irriterende egentlig. Hmm, skal se hva jeg synes når jeg har fått tak i spillet. Egentlig rart at de ikke har åpnet for muligheten å dele skjermen vertikalt i stedet for horisontalt. Det funket hvertfall jævlig bra på Resistance: Fall of Man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...