Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halo 3 har ikke antialiasing^^

9586682[/snapback]

 

Halo 3 har antialiasing ser du....

 

Pga. lang viewdistance og store områder, så ville det krevet ufattelig mye å ha full antialiasing(16x) og ha det over de områdene som er langst bak i brettet som de fleste driter i.

 

Som jeg kommenterte i omtalediskusjonen av Halo 3, så ville jeg lett gitt det 10/10 :D

9587182[/snapback]

 

n00b.. "It is an open item," he said. "It's just about priorities and in multiplayer we had to focus on a fast game. We are going to prioritize what's best for the game. Right now Halo 3 has no anti-aliasing at all."

Lenke til kommentar
n00b.. "It is an open item," he said. "It's just about priorities and in multiplayer we had to focus on a fast game. We are going to prioritize what's best for the game. Right now Halo 3 has no anti-aliasing at all."
Morsomt at folk linker til noe som ble skrevet da Betaen ble gitt ut. ^^

Og hvis det ikke er Antialiasing AT ALL, hvorfor ser ikke våpnene man holder ut som trestokker?

Lenke til kommentar
har bare spilt litt online sammen med en venn med splitscreen og er ikke imponert......spillet er jo kjekt og alt det der men synes det er rart at det ikke kjøres i 16:9. når jeg spiller splitscreen blir bildet kuttet til 4:3 får to svarte tjukke striper på hver side av tv bildet....plager meg at ikke hele tven brukes......husker det var slik på betaen også, men da var jeg sikker på at dette ville bli fikset......er ikke slik i halo 2 f.eks.......noen som vet noe jeg kan gjøre for å fikse dette.
Halo 2 hadde vertical split. Og jeg lover deg at det var ikke noe å anbefale...
Inntrykket mitt er at det er enda et drittspill som har hatt mye gode commercials og god omtale men som ikke gir hva det lover
:thumbup:http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/6799...alo_Haters.html
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...