Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kampanjen er ikke episk nok, og det er for mange kjedelige brett. hater the flood. det som irriterer meg mest er at jeg "må" spille i modes jeg hater via matchmaking. jeg vil spille capture the flag, ikke jævla VIP eller territories. fuck det, man må da få velge hva man vil spille? og så suger det at man ikke kan bruke hele skjermen ved splitscreen. utenom dette så er halo 3 konge. yey

Lenke til kommentar
Inntrykket mitt er at det er enda et drittspill

9649439[/snapback]

Nåja, det blir litt å ta i. Kanskje for å provosere? Gå i mot strømmen, liksom? :hmm:

Jeg kan skjønne at du ikke liker det, men å si at det er et dårlig, ræva, crappy spill, blir som å kalle en Murcielago ei jævla skranglekasse fordi lakken er ripete.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Enig at the flood er jevli kjipt, men alt i alt syntes jeg campaign var sykt artig coop splitscreen. Synes kampene var intens og ikke for repeterende. Men hvorfor de ikke bruker hele skjermen ved splitscreen er for meg helt uforståelig. Var nesten sånn at jeg ikke gadd kjøpe spillet når jeg så to stykker spille split screen i butikken. Grafikken blir jo helt herpet av det. Men nå i ettertid vil jeg påstå at det er mitt beste spillkjøp til 360.

Lenke til kommentar

Prøvde spillet på 42" LCD-skjerm i går og Halo 3 takler ikke så stor skjerm i hele tatt synes jeg. Ingen antialiasing og lav (lavere) oppløsning gjør jo at det ser ut som man spiller på SD skjerm. Split-screen ser faktisk bedre ut på 30" SD enn på 42" HD.

 

En ting som derimot er litt bra i Halo 3 er DVD-en slutter å spinne etter en stund dersom man spiller lenge på en campaign mission. Tipper dette skjer fordi spillet cacher mapet på harddisken slik som Halo 1 & 2. Veldig behagelig når man prøver å klare legendary campaign med alle skullsa på og hver mission tar flere timer. :)

Lenke til kommentar
Prøvde spillet på 42" LCD-skjerm i går og Halo 3 takler ikke så stor skjerm i hele tatt synes jeg. Ingen antialiasing og lav (lavere) oppløsning gjør jo at det ser ut som man spiller på SD skjerm. Split-screen ser faktisk bedre ut på 30" SD enn på 42" HD.

9652142[/snapback]

 

Jeg prøvde spillet på den nye tv`en min. Greit nok, jeg har så å si ikke spilt 360 på HDTV men jeg vet hva god grafikk er, og jeg vet hva godt bilde er. Jeg ble utrolig imponert.. Dette var på en 50" plasma da, men det burde ikke ha noe å si vell?

Lenke til kommentar

Spillt litt nå for andre gang etter jeg har rundet spillet. Å må si jeg hører masse detaljer jeg ikke har lagt merke til før.

 

F.eks sa den ene soldaten til sin avdøde med soldat dette etter vi hadde kjempet mot noen elites, sånn ca i denne duren: `Its bad what happend to you.. But can i have your stereo??`

 

What? Lo godt når han sa dette, for det samme sier dem i en episode i serien Star Gate på Tv.

 

Å en annen hadde nettopp drept en Brute, går tilbake og skyter masse skudd på liket og sier `I now this is a total waste og Ammo. But i cant help it. Is so funny!!`

 

utrolig kult at dem har lagdt dette inn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...