Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Ikke så veldig bra inntrykk foreløpig. :---<

 

Først så fant jeg ut at det ikke var multilanguage, som han i butikken sa... (Mitt spill er på spansk) Men var heldig å fikk låne det av en kamerat til neste helg.

Kan jo ikke dømme spillet utifra at du har kjøpt feil versjon.... :ermm:

 

Og så spilte vi en del Coop, og det var ikke widescreen, bare en liten del i midten av skjermen ble brukt :S

Det er widescreen ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ble bare litt skuffet over at det ikke var på engelsk. Men har ikke så mye å si da jeg fikk låne det på engelsk av en kamerat for å gå igjennom singleplayer.

 

Men hvordan får man på widescreen i coop da?

Lenke til kommentar

Spilte gjennom Halo 3 nå i helga. Brukte ca 3 dager på det, med noen timer hver dag. Valgte Heroic som jeg følte var en ganske okey setting.

 

Story, gameplay og alt var egentlig sinnsykt bra. Jeg skal i dag starter campaign på Legendary og etter det blir det coop og multiplayer :)

 

Halo 3 var alt jeg hadde håper for. Helt klart det spillet jeg har kost meg mest med siden jeg kjøpte 360.

Lenke til kommentar
Anbefaler folk å spille på Legendary. Da blir fiendene mye smartere, virker det som, og ikke bare sterkere og sånt. Kaster masse granater og sånt også. Er ganske genialt det uttaler noen ganger. :p

9610823[/snapback]

 

Spillte opp igjen første brettet på Legendary i natt, og ja det var faktisn noe jævlig mye vanskeligere på dette settinga :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Og så spilte vi en del Coop, og det var ikke widescreen, bare en liten del i midten av skjermen ble brukt :S

Det er widescreen ;)

9609605[/snapback]

Tror ikke det nei.

 

Etter å ha lest litt rundt om kring virker det som om de har godt for denne løsningen sånn at det ikke skal bli så flatt bilde. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ble også skuffet over lengden, og den antiklimatiske slutten.

 

Det som irriterte meg mest av alt var derimot lyden, herregud! Jeg STREVET med å få med meg noe storyline i det hele tatt, ALT som ble sagt (bortset fra i visste cutscenes) var umulig å høre over skyting/roping og den øredøvende musikken.

Det er IKKE vanskelig å sette de forskjellige lydelene som justerbare, dette var virkelig bom.

Både jeg og kjærsten er glade for at jeg er ferdig med spillet, da vi ikke kunne høre våre egne tanker over lyden som måtte stå på for at jeg skulle få med meg noe som helst.

 

Skal bli spennende å teste MP-delen, får vel få xboxen på nett. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva er en Moonguse? hvis det er den som flyr over bakken, den lilla.

så har jeg kjørt over 4 stykker i Ranked Lone Wolfs, uten å få achievement=!?!

Lenke til kommentar

har spillt det litt nå og jeg må nesten si meg _litt_ skuffet, selv om jeg egentlig ikke hadde noen store forventninger. Det går alt for tregt for meg, og særlig i Multiplayer. og den latterlige hoppinga kommer jeg aldri over :p.

 

Kall meg gjerne en pc-snobb, men FPS er best på PC uansett. (selvom Halo ikke er noe bedre på pc av den grunn..)

 

Alt i alt et godt spill med noen spennende muligheter som vi ikke har sett på konsoll før, en i lengden går det litt for sakte til at jeg skal fortsette å spille det

Lenke til kommentar
Det er IKKE vanskelig å sette de forskjellige lydelene som justerbare, dette var virkelig bom.

 

Justeringsmuligheter og valgmuligheter er jo det som er og har vært problemet med konsoll siden tidenes morgen. Konsoll skal være så enkelt at snart ser vi vel bare "Start game" som valgmulighet på spillmenyene.

 

Muligheten til å endre gamma, brigthness, contrast, music volume, sound volume, effects volume, sette opp sine egne kontroller istedenfor å velge noen halvhjertede ferdigoppsett, slå av grafikkinnstillinger som HDR, Bloom, AA, Shadows etc. er faen meg noe som burde vært mulig på konsoll for leeeenge siden. Når jeg en gang i blant fyrer opp Ghost Recon Advanced Warfighter 2 og ser at det går i 5 fps så må jeg jo bare gråte og slå det av igjen. Er jo ingenting jeg kan gjøre med det. :p

 

On-topic så synes jeg Bungie bør gjøre en del endringer til Forge Editoren. Den har potensialet til å by på hundrevis av timer med morro, men i nåværende tilstand er det meste med den rimelig halvhjertet.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er halvhjertet i Forge er:

 

- at hva man kan plassere ut varierer fra bane til bane. Jeg vil ha Flamethrower på den banen eller Fuel Rod gun på den andre.

 

- at det er en limit for hver gjenstand når det samtidlig er et maks budget for hver bane. Om jeg vil ha 100 kasser og ingenting annet på banen min så må vel det være mitt problem.

 

- at det i hele tatt er et budget på banene. Ingen spiller en bane som går i 5 fps så hvem lager en bane som går i 5fps? Ingen. Men budgetet er i nåværende tilstand så lavt at det skal ikke mye til for å overskride det.

 

- at man ikke kan utplassere statiske objekter. Med dette mener jeg objekter som ikke blir påvirket av gravity og andre påkjenninger slik at man faktisk kan bygge ting med de. Ting som fort, bunkere, ramper, trapper osv.

 

 

Ved bare å fjerne item limiten og gi oss muligheten til å utplassere statiske objekter vet jeg at Forge ville blitt mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...