Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Twiik, det du ikke liker er Matchmaking. Vi andre spiller custom games.

Anbefaler Rocket Race eller Pirate Sharks. :D

Valhalla er forresten en hel del bedre enn Coagulation, på mange måter.

De har 12 spillere max på BTB fordi systemet de har til å finne ut hvem som er best til å hoste skal finne ut av hvem som har de beste linjene.

9602219[/snapback]

 

Har ikke muligheten til å spille custom games. Krever alt for mye forarbeid og planlegging. Hvordan kan du si at Valhalla forresten er bedre enn Coagulation? Håper du innser at mine inntrykk av Halo 3 er subjektive og at du har dine egne har ikke noe å si for meg. Det siste du sier gir dessverre ingen mening.

 

- For enkelt på legendary.

9601185[/snapback]

Spiller du alene?

9603404[/snapback]

 

Vet ikke hva du sikter til, men nei, jeg spilte med 3 andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ikke så veldig bra inntrykk foreløpig. :---<

 

Først så fant jeg ut at det ikke var multilanguage, som han i butikken sa... (Mitt spill er på spansk) Men var heldig å fikk låne det av en kamerat til neste helg.

Og så spilte vi en del Coop, og det var ikke widescreen, bare en liten del i midten av skjermen ble brukt :S

Lenke til kommentar

Har nettopp spilt gjennom singleplayerdelen, og som de fleste andre er jeg uhyre skuffet over lengden. På en måte er det jo fint at de ikke forlenger spillet med mye dødtid, og at det er actionjackson fra begynnelse til slutt, men likevel, en halv eftermiddag er litt i minste laget.

 

Grafikken var helt ypperlig, litt irriterende med de statiske 2d-bakgrunnene i enkelte cutscenes. Musikken (eller, variasjonene av hovedtemaet) overdøvet mye av snakkingen, og skulle gått an å justere volumet på. Lydmessig var ting helt greit, bortsett fra de erke-amerikanske soldatene ("like, omg, we totally owned them") og Cortana-glimtene hvor man ikke fikk med seg noe som helst. Og mumle-Truth.

 

Også har vi the flood, da. Spillet begynner bra, men så snart de kommer, blir det bare irriterende.

Lenke til kommentar

Spillet startet litt treigt, og jeg vurderte faktisk og legge fra meg spillet og prøve igjen senere. Men så i mission 6 (tror jeg det var) så tok det seg opp.

 

Enorme skip som laster ned 3 tankser, og god gammel Halo stemning med musikk, fly, biler og personer er det jeg tenker på når noen nevner Halo. Ikke trange passasjer og ganger som i de første banene.

 

Lengden var litt skuffende, menmen. Slutten var jo enorm!

 

 

EDIT: Følte også liksom at The Flood bare "dukket" opp uten noen grunn.

Virker som at Bungie dyttet dem inn bare for at vi skal ha noe mer og skyte på.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått spilt igjennom hele greia... Vil tippe det tok rundt 10 timer ;)

 

Men for et utrolig fett spill, det må jeg si. Veldig flott grafikk på enkelte områder, og mindre flott på andre områder. Men gameplayet har mye å si, og det har Halo 3 fått til.

 

Den nest siste banen likte jeg ikke... Det ble for innestengt og jævlig :p

 

Jeg er vel av den typen som synes det er deilig å være ferdig med SP i spill... Så det at spillet var såpass kort, gjorde meg ingen verdens ting. Er bedre å bli ferdig, enn å legge fra seg spillet og ikke bli ferdig.

 

Så nå skal MP testes!

Lenke til kommentar
Vet ikke hva du sikter til, men nei, jeg spilte med 3 andre.

9607093[/snapback]

Prøv Legendary alene du. Ikke fullt så enkelt vil jeg påstå.

9607534[/snapback]

 

Det er sant, men så er det ikke fullt så artig heller da. Ikke artig i hele tatt faktisk.

 

Lekt oss litt med Forge nå, og selv om det er artig så synes jeg bare det er en wasted opportunity. Den kunne vært så bra, men isteden endte den bare opp som noe halvhjertet.

 

Største problemet mitt med campaignen er uansett alle de usynlige veggene. Uansett hvor man prøver å hoppe opp så er det en usynlig vegg der. Det er jo singleplayer. Om jeg har lyst til å glitche så må det jo faen meg være mitt problem. Blir like teit som at Bethseda patchet bort gull-glitchen i Oblivion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...