Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snufs.

 

Hadde en kjempepost med ting jeg likte og ikke likte gående her, men forumet går jo ned hver gang jeg skal poste. :p Glemte seff også å ctrl+c før jeg trykte "legg til svar" :cry:

 

Lager en liste isteden da. :D:

 

Ting jeg likte:

 

- Grafikken. Spillet er svinlekkert.

 

- Flood er back and better. Alltid digget flood og her er de rett og slett konge.

 

- Nye kjøretøyene er tøffe.

 

- Brutes er tøffe å sloss mot.

 

- Nye våpnene er tøffe.

 

- Multiplayer er fortsatt flott.

 

- Lydene og musikken er fortsatt knall.

 

- Sandtrap er konge.

 

- Replay-funksjonen er genial.

 

Ting jeg ikke likte:

 

- Multiplayer-mapene. Remaken av lockout var ikke lockout, remaken av zanzibar var alt for stor og kronglete. Zanzibar var stor og kronglete fra før. Ingen Coagulation eller verdig erstatter for Coagulation. Ingen maps med tanks i BTB. Ingen maps jeg blir spesielt entusiastisk over i hele tatt egentlig bortsett fra Sandtrap.

 

- Team Slayer har blitt "Shotty Snipers" virker det som.

 

- BTB er bare 12 spillere og Zanzibar og Valhalla kommer 90% av tiden. (står fortsatt opptil 16 spillere bak på boksen, men finner ingen games med 16 spillere)

 

- Fortsatt ingen join in progress i matchmaking. Dritlame å gå på en massiv spree bare for å se at det fører til at hele motstanderlaget forlater gamet. (Se på COD4, bungie)

 

- Må finne nytt game hver gang i matchmaking. Her burde de også sett på COD4.

 

- 30fps koblet med motionblur = kvalme. (Se på COD4, bungie :p)

 

- For enkelt på legendary. Har funnet en del skulls nå, men dobbelt liv på fiendene (som den ene skullen gir) er ikke artig. Flere fiender, flere store fiender, flere biler osv. hadde vært artig.

 

- Campaign var for kort. Ble litt skuffet her. Kommer sikkert til å spille den om igjen 100 ganger, men kunne vært litt lenger.

 

- Campaign føles mye mer lineær enn i 1eren og 2eren, selv når man er utendørs.

 

- Bruteshot, før var den kraftig samtidlig som den bød på litt ekstra til de som kunne bruke den. Nå er den bare en slags svak autobazooka.

 

- Forge var artig den, men synes potensialet er så dårlig utnyttet.

 

 

Trodde egentlig ikke jeg kom til å spille COD4-betaen etter at Halo 3 kom, men Halo 3 er så likt 2ern at jeg føler det som jeg har gjort alt før. COD4 er også en mye mer strømlinjeformet multiplayeropplevelse enn Halo 3 synes jeg. Halo 3 byr jo nesten ikke på noen forbedringer i forhold til 2ern.

Lenke til kommentar

Er jo ikke tanks, ghost eller noe på valhalla. Jeg er ute etter store, artige BTB baner man kan kose seg på med flust med kompiser. Gameplayet på Valhalla blir helt likt alle de andre banene i Halo 3 - bare BR. Dessuten er Valhalla alt for liten. Jeg vil ha baner på størrelsen med Waterworks og den isbanen i 2ern. Samt 16 players.

 

Sandtrap er knallartig though.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvor mange brett er det egentlig? Har kommet ditt hvor man skal slå av 3 generatorer, du tar den første, men må også ta den 3, siden teamet der mislyktes. Har jeg langt igjen?

9602564[/snapback]

 

nope, det er vell lvl 7? eller er det 8 :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor mange brett er det egentlig? Har kommet ditt hvor man skal slå av 3 generatorer, du tar den første, men må også ta den 3, siden teamet der mislyktes. Har jeg langt igjen?

9602564[/snapback]

Vær kul og hold selv slike semi-spoilere innenfor spoilertags.

--

set parameter: bungiedefensesquad=1

 

- Multiplayer-mapene. Remaken av lockout var ikke lockout, remaken av zanzibar var alt for stor og kronglete. Zanzibar var stor og kronglete fra før. Ingen Coagulation eller verdig erstatter for Coagulation.

9601185[/snapback]

Hva gjør det vel om 'nye' lockout ei er identisk? Jeg er glad det er primært nye brett og ikke kverning på det samme gamle. Coag søg, Valhalla er klart Blood Gulch/Coag-inspirert, men er et knallbra brett.

9601185[/snapback]

- Team Slayer har blitt "Shotty Snipers" virker det som.

9601185[/snapback]

Helt enig, heldigvis fikses dette ofte med en veto, da mesteparten av spillerne er enig med meg og mine venner i at Shotty Snipers suger. Tenker dette blir utbedret ganske fort av Bungie.

9601185[/snapback]

- Fortsatt ingen join in progress i matchmaking. Dritlame å gå på en massiv spree bare for å se at det fører til at hele motstanderlaget forlater gamet. (Se på COD4, bungie)

9601185[/snapback]

Hele halo er basert på pregame lobby-systemer. Dersom du overkjører motstander laget såpass totalt er det like greit å få de vekk og finne noen verdige motstandere, men da også på rettferdige premisser i en ny kamp.

9601185[/snapback]

- Må finne nytt game hver gang i matchmaking. Her burde de også sett på COD4.

9601185[/snapback]

Hele poenget med Matchmaking er at man ikke skal kjenne motstanderne sine og få tilfeldige, men rettferdige motspillere.

9601185[/snapback]

- Bruteshot, før var den kraftig samtidlig som den bød på litt ekstra til de som kunne bruke den. Nå er den bare en slags svak autobazooka.

9601185[/snapback]

Helt enig! Pleide å kalle den Skill Shot på moro før, siden de som ikke kunne bruke den kalte den dårlig, mens vi som mestret den knust alt og alle. Er vel den nye Needleren :)

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hadde spillt gjennom Halo 3 på normal campain i 2-player co-op, og tok i går kveld/i natt å spilte gjennom på legendary med tre stykker, og inntrykket mitt av Halo 3 gikk opp mange hakk.

 

Det var utrolig morro, og spillet burde nesten ikke vært mulig å spille på normal da man har lite igjen for det, i alle fall i co-op. Nå er jo spawnreglene for co-op ganske simple, så det er sjelden alle dør slik at man må starte fra checkpoint.

 

Uansett, Halo 3 er dritmorsomt og dersom du ikke har mulighet til å spille i co-op er det på tide å overbevise dine venner om at Xbox 360 er verdt et kjøp eller finne noen nye venner for dette spillet alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...