Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om man nå skru på scoring for å finne skulls, men score er en artig måte å gjøre co-op litt artigere på. Jeg digger det i alle fall. :)

 

Funnet en del skulls nå. Blir temmelig tøft og artig når man skrur på både skullen som gir dobbelt liv til fiendene og den som gir de høyere ranks.

Lenke til kommentar

Da er spillet fullført alene på heroic. Fant alle 9 achievement-skullene også. Legendary alene hadde vært kult, men tror jeg må ty til co-op der ja. Fantastisk spill, kampanjen er milevis bedre enn den i Halo 2. Forstår ikke hvordan Rune i VG kunne kalle det antiklimaks når han ga Halo 2 full pott. Det er rett og ironi på sitt beste. Fin slutt på trilogien, mange episke øyeblikk. Fikk gåsehud mange ganger. Og som vanlig, fantastisk musikk. Gleder meg til soundtracket!

Lenke til kommentar
Da er spillet fullført alene på heroic. Fant alle 9 achievement-skullene også.  Legendary alene hadde vært kult, men tror jeg må ty til co-op der ja. Fantastisk spill, kampanjen er milevis bedre enn den i Halo 2. Forstår ikke hvordan Rune i VG kunne kalle det antiklimaks når han ga Halo 2 full pott. Det er rett og ironi på sitt beste. Fin slutt på trilogien, mange episke øyeblikk. Fikk gåsehud mange ganger. Og som vanlig, fantastisk musikk. Gleder meg til soundtracket!

9594961[/snapback]

 

 

Kunne ikke vært mer enig. Rune forgudet Halo 2, men er nesten litt negativ til 3`rn. Tenker da spesielt på enspiller delen. Etter min mening er det en fantasisk slutt på denne triologien. Og gameplay messig mye bedre. På Halo 2 ble jeg flere ganger litt lei av de samme trange miljøene, spesielt på slutten av spillet. Dette skjedde ikke å Halo 3. Dessuten virker våpen balansen mye bedre her.

 

Og det er som du sier. Soundtracket bærer halve singelplayeren alene.

 

Jeg synes hvertfall spillet leverer forventningene 100%.

Lenke til kommentar

Testet Forge i dag.. Må si det ble meget underholdene etterhvert. Spillte co-op med en kompis på samme 360. I slutten spillte vi på vallhalla eller hva banen heter. Han ene skulle springe fra den ene basen til den andre. Mens han andre skulle prøve å mose han med en tanks i "edit-mode". Den flyktede personen måtte derfor springe, hoppe, gjemme seg inntil fjellsider, prøve å lure "editoren" osv. Da han som skulle springe kanskje trodde han var trygg, kom gjerne tanksen ovenfra og slo ham inn i fjellveggen, for å så trampe ham til døde! Dette så riktig nok helt idiotisk ut, noe som var litt av grunnen til at det ble så morsomt!

 

Ellers er jeg fornøyd med singelplayer delen også. Jeg har spilt halo en del, men har aldri vert totalt frelst! Jeg måtte lese guider og slik på nettet for å komme skikkelig inn i storyen. Men jeg koser meg veldig med spillet! Inntrykket jeg sitter igjen med er dette er et spill alle 360 eiere bør ha i sin spillsamling!

Lenke til kommentar

SP:

 

1.Halo: CE

2.Halo 3

3.Halo 2

 

Halo 3: SP

 

Negative ting:

 

*Litt dølle brett i starten.

*Altfor kort, de 4-5 siste brettene var så morsomme at jeg nesten ikke merket at jeg var imål.

 

 

Positive ting:

 

*6 av 9 brett var KONGE, mens de tre andre var "bare" bra

*stemnig, gameplay osv var mer likt CE enn H2

*mer av det fantastiske gode gamle

*fysikken, bare elsker det når jeg kaster en granat og to sek senere så spreller to-tre grunts febrilsk i lufta.

*Co-op

 

Nå gleder jeg meg bare til å ta fatt på MP :love:

 

Men det er en ting jeg ikke skjønner, hvorfor er der ikke en sånn 10 000 kills online achievement?

Endret av Gotham
Lenke til kommentar

Men det er en ting jeg ikke skjønner, hvorfor er der ikke en sånn 10 000 kills online achievement?

9598686[/snapback]

 

 

[ironi]

Fordi folk bare booster seg til dem :(:(:(:(:(:(

[/ironi]

 

Jeg lurer på det selv, men sannheten er vel den at flesteparten synes at sånne achievements er teite. Har liksom 18 av 49 achievements og 585 gamerscore, nesten alt fra SP, rævva fordeling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...