Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaringer med SSL eller dynaBel? (Russebilanlegg)

>Jonas<

Anbefalte innlegg

Vi har fått et tilbud på 4500,- for det jeg har linket til nedenfor. Vi får da en bedre spiller enn det som er i den pakken. Samt at vi får bedre Boss bassere mot et tillegg på 400.

http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1662

http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1654

Noen som kan si meg litt om SSL mtp kvalitet og lyd, og om dette er et greit tilbud? Eller dynaBel?

Noen som har noe bedre å komme med til maks 6k? Kravene er som følger:

- To 12"

- Spiller (helst med aux inngang og fjernkontroll)

- To sett 6'9", eller ett sett 6'9" og ett sett i tilsvarende løskomponenter

- Effektforsterker(e) som skal drive sub'ene og ett sett 6'9"/løskomponent.

Hva ville dere gått for av batteri? To Biltema SMC batterier på 110 Ah til 798,- stykket, eller ett gelebatteri til 2-3000 på 110Ah? Vi vil jo helst spille lengts mulig for minst mulig. Og plassering av batterier er ikke noe problem. :)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke sony spiller som følger med i den pakken han har tilbud på;)

9583151[/snapback]

Neivel, men det er det han linker til i den ene linken...

9584522[/snapback]

Vi har fått et tilbud på 4500,- for det jeg har linket til nedenfor. Vi får da en bedre spiller enn det som er i den pakken.

Der står det vel at han får med bedre spiller?

Lenke til kommentar
Sony og soundstorm er crap, så styr unna... Dynabel er i en helt annen klasse...

Men du har jo fått tips i øst og vest fra før, uten at du tar til deg det som blir sagt, så noen anbefaling gidder jeg ikke komme med lenger...

9577547[/snapback]

Vel, eneste du har sagt er at alt suger og at jeg burde velge en dynaBel forsterker som sprenger budsjettet. Ellers så kan jeg ikke huske å ha fått noe annet tips?

En jeg kjenner hadde bedre anbefalinger med SSl enn dynaBel på høyttalersiden. Ingen som har noen erfaringer med merkene, både positive og negative? Eller noe annet de vil anbefale i samme prisklasse?

merket står det derimot ingenting om

9585257[/snapback]

Hvorfor er alle så interessert i cd-spilleren? Kan ikke noen heller komme med noe om høyttalerne og effektforsterkerne da? :p

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...