tepe Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har en CD som har fått en sprekk, og lurer på om jeg på noen måte kan brenne denne over på en annen CD. CDen går fortsatt an å spille uten feil på CD spillere med bufferlesing, men ikke på vanlige spillere. Ved forsøk på vanlig brenning ved hjelp av Easy CD creator og Nero Burning Rom fikk jeg feilmeldinger, og brenningen lot seg ikke gjennomføre. Er det noen programmer med feilretting som jeg kan bruke, eller krever dette spesiell hardware? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hvis du greier å spille cd'n på vanlig måte går det kanskje å rippe skiva til wave-filer for så å svi dem over på en cd igjen. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Selv bruker jeg musicmatch jukebox til ripping av audio-cd'er. Last det ned fra http://www.musicmatch.com Velg options->settings her velger du recorder. Velg så record format wav. For å få frem "ripperen" trykker du på View og huker av for recorder. Er du heldig, kanskje du redder de fleste av låtene. Hør gjennom låtene før du brenner dem, for når kilde-skiven har riper, hender det ofte at det endelige resultatet gir en del ulyder. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Gæck! Ikke bruk MusicMatch. Last ned mer nøyaktige program som CDex eller EAC og ripp hele cden. Kompiler så en ny cd med Nero og brenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå