Gå til innhold

Trenger hjelp. Drivere til Fujitsu Siemens v2000

Entourage

Anbefalte innlegg

Jeg driver å formaterer PC-en til en person. men jeg finner ingen drivere til PC-en. Prøvde med serial nr på fujitsu sine hjemmesider. men sier det ikke finnes noen drivere til dette produktet.!?!?!

Må da være mulig å finne noe drivere man kan bruke her. Takker på forhånd så mye vist noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke den maskinen du holder på med, men noen maskiner har som du sier en knapp hvor du slår av og på det innebyggede WLAN kortet og dette må selvsagt stå PÅ etter at du har installert WLAN driverene.

Ellers er det jo en forutsetning for å finne trådløse nettverk (på vanlig måte!) at du faktisk har en router i nærheten som distribuerer SSID...

Edit: Noen maskiner/WLAN kort kommer med egen programvare for oppsett av WLAN (F.eks. IBM) som overstyrer det innebygde i Windows XP. Hvilket som er i bruk kan du bestemme ved å gå inn på nettverkstilkoblingene og velge om Windows skal kontrollere WLAN kortet eller om andre program skal gjøre det...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Søker etter nettverk. Jeg finner ingen nettverk. Står jo der også att jeg skal kontrollere att denne såkalte bryteren står på. Men når jeg trykker på den skjer ingenting,

Jeg tror dette er på grunn av att nå har jeg lagt inn windows xp pro. Ikke noe som er spesielt tillpasset denne fujitsu siemens PC-en. Da spørs det om det finnes en måte å komme utenom dette problemet på.

Takk for du er aktiv btw. Kommet langt på vei å grunn av deg nå :)

Lenke til kommentar

Gå inn i kontrollpanelet og System - Enhetsbehandling og sjekk for det første at all maskinvare inkl. nettverkskort er korrekt innstallert, dvs. ikke har noen spørsmåstegn el. ved siden av seg.

Iflg. den FS siden jeg er inne på er XP Pro det eneste OS som støttes til denne maskinen?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...