Vidar Busk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Grei konsert det der xD Noen som fikk med seg Bassisten i band nr 2? Han som slo ut mikrofonen til hu kjerringa mens de spilte? XD Lenke til kommentar
whreet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Heftig fet konsert Svarte klær,hår og neglelakk var en mote der :O Ellers var Got the life den beste sangen!!! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Grei konsert det der xD Noen som fikk med seg Bassisten i band nr 2? Han som slo ut mikrofonen til hu kjerringa mens de spilte? XD GREI? ENORMT hehe, flyleaf du mener..nei, fikk ikke med meg det, men bassist og gitarist tok rimelig godt av der whreet: enig på alle punkter Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har en setlist over låtene Korn spilte? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som har en setlist over låtene Korn spilte? 01. Intro 02. Right Now 03. Starting Over 04. Love Song 05. Adidas 06. Hold On 07. Falling Away From Me 08. Coming Undone / We Will Rock You (QUEEN) 09. Here To Stay 10. Faget 11. Throw Me Away 12. Trash 13. Helmet In The Bush 14. Freak On A Leash 15. Bottled Up Inside 16. Kiss 17. Evolution 18. Ass Itch Encore: 19. Blind 20. Haze 21. Ever Be 22. Got The Life Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Var helt rått, tror jeg svettet av meg 3-4 kg. Uansett, noen som tok bilder og vil dele? Telefonen min gikk så klart tom for batteri rett før koRn begynte. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Var helt rått, tror jeg svettet av meg 3-4 kg. Uansett, noen som tok bilder og vil dele? Telefonen min gikk så klart tom for batteri rett før koRn begynte. haha, trur ikkje eg ha vert så aktiv sidan eg gjekk på fotball Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) takk for setlista, nydelig jobba. de spilte jo kun 3 låter encore da... Endret 6. februar 2008 av MovieGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå