CaSh Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei jeg lurte på om hvilken av disse modellene var best. Ser at LifeBook er dyrere. Lurte på hvorfor? Specsene til Amilo ser bedre ut. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvilken modell /modeller er det du sammenligner her, Lifebook finnes i flere modeller og det gjør vel Amilo også. Tror ikke en kan si at den ene modellen er bedre enn den andre. Det finnes veldig bra Lifebook modeller og det finnes veldig bra Amilo modeller... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har en Almilo D som jeg kjøpte i sommer med en 1.1 gHz celeron og256 ram eg kan ikke si annet en at jeg er fornøyd med den. har brukt den en del til å redigere bilder, hjemmeside snekkring, spille mp-3er og skriv med. det eneste som er litt dritt med siemens er skjermkortet det bruker delt minne. det er det eneste som er litt dritt men hvis du driter i å bruke XPhome og bruker 98lite istedet kan du faktisk bruke den til å spille med, eg gar faktisk spillt RTCW og GTA3 med den og det gikk rimeligt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå