fei Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. Jeg fikk en Wii på release (rett før jul eller noe) med zelda spillet som jeg ikke har skrudd på de siste 5-6 mnd nå. Jeg skal flytte så tenkte jeg at noen andre heller kan kjjøpe den. Hvor mye skal jeg ta for den? Om jeg har postet feil så bare flytt tråden. Lenke til kommentar
fei Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ok. det var det de kunne tilby meg på EB games så da gjør jeg det "the easy way" gir dem konsoll og zelda. Takker.. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ok. det var det de kunne tilby meg på EB games så da gjør jeg det "the easy way" gir dem konsoll og zelda. Takker.. 9572906[/snapback] Får du kontanter eller tilgodelapp? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tipper han får tilgodelapp, er det kontanter trekker dem fra 20% av summen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 tegodelapp på eb hadde godt fint for meg erder jeg brukker lønna mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå