Woilef Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei, jeg har skjermkortet i signaturen. Når jeg kjører kortet på tven blir det helt bra bilde (med video) når jeg kjører i vindu, men i det jeg skifter til fullscreen, blir bildet på en måte dobbelt. Rundt menneskene er det liksom en "Skygge" av dem selv????! Hva faen er dette. Det rare er at det virker som det bare kommer på noen filtyper. Jeg vet at det ihvertfall kommer på noen divxer. Synes bare det er så jævlig rart at det kommer akkurat i det jeg skifter til fullscreen, og ikke når jeg kjører i vindu(selv ikke i vindu som dekker nesten hele skjermen) Setter pris på svar, veldig irriterende! Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har også vært borte i dette problemet. Så lenge kantene av vinduet du kjører filmen i, ikke er utenfor bildeflaten på Tven, så går det bra. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å fikse det, men fiplet frem og tilbake inne i innstillingene. Mulig det hadde noe med oppløsning å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå