isakm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den sikre, ja. Men den er litt komplisert, husk å les readmen nøye. BTW funker ikke på vista Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Den sikre, ja. Men den er litt komplisert, husk å les readmen nøye. BTW funker ikke på vista 9582732[/snapback] Okey. Driver på med å lese readme'en nå. Har xp så null problem. Tusen takk . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... hmm, mener nå bestemt at jeg sa: hehe, du klokker ikke musa. Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa.Nei, det er fortsatt en helt tilbakestående måte å beskrive det på. Du får det til å høres ut som om man gjør noe med selve musa, noe du selv mener er på villspor. du motsier deg deg selv.Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.Fint å høre at du fortsatt motsier deg deg selv.Du sier at du har rett når du sier at "det har alt å gjøre med USB-porten å gjøre", men sier det er feil når jeg sier det er USB-porten man stiller USB-portens oppdateringsfrekvens man stiller på? Da er det vel feil at sjokloade-melk innholder pulverisert kakao-masse og Ku-melk, men riktig at det har "noe med melk å gjøre" Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Frekvensen gutter, ikke "Hertzen". En enhet finnes kun i ubestemt form... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... hmm, mener nå bestemt at jeg sa: hehe, du klokker ikke musa. Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa.Nei, det er fortsatt en helt tilbakestående måte å beskrive det på. Du får det til å høres ut som om man gjør noe med selve musa, noe du selv mener er på villspor. du motsier deg deg selv.Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.Fint å høre at du fortsatt motsier deg deg selv.Du sier at du har rett når du sier at "det har alt å gjøre med USB-porten å gjøre", men sier det er feil når jeg sier det er USB-porten man stiller USB-portens oppdateringsfrekvens man stiller på? Da er det vel feil at sjokloade-melk innholder pulverisert kakao-masse og Ku-melk, men riktig at det har "noe med melk å gjøre" 9583353[/snapback] Frekvensen gutter, ikke "Hertzen". En enhet finnes kun i ubestemt form... 9591129[/snapback] Bryr meg ikke om hva som er riktig. Har nå "overklokket" musa og er fornøyd . Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå