Gå til innhold

Hvordan kan jeg overklokke MX500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... :)
hmm, mener nå bestemt at jeg sa:
hehe, du klokker ikke musa.
Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa.
Nei, det er fortsatt en helt tilbakestående måte å beskrive det på. Du får det til å høres ut som om man gjør noe med selve musa, noe du selv mener er på villspor. du motsier deg deg selv.
Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.
Fint å høre at du fortsatt motsier deg deg selv.

Du sier at du har rett når du sier at "det har alt å gjøre med USB-porten å gjøre", men sier det er feil når jeg sier det er USB-porten man stiller USB-portens oppdateringsfrekvens man stiller på?

Da er det vel feil at sjokloade-melk innholder pulverisert kakao-masse og Ku-melk, men riktig at det har "noe med melk å gjøre"

Lenke til kommentar
Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... :)
hmm, mener nå bestemt at jeg sa:
hehe, du klokker ikke musa.
Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa.
Nei, det er fortsatt en helt tilbakestående måte å beskrive det på. Du får det til å høres ut som om man gjør noe med selve musa, noe du selv mener er på villspor. du motsier deg deg selv.
Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.
Fint å høre at du fortsatt motsier deg deg selv.

Du sier at du har rett når du sier at "det har alt å gjøre med USB-porten å gjøre", men sier det er feil når jeg sier det er USB-porten man stiller USB-portens oppdateringsfrekvens man stiller på?

Da er det vel feil at sjokloade-melk innholder pulverisert kakao-masse og Ku-melk, men riktig at det har "noe med melk å gjøre"

9583353[/snapback]

Frekvensen gutter, ikke "Hertzen". En enhet finnes kun i ubestemt form...

9591129[/snapback]

Bryr meg ikke om hva som er riktig. Har nå "overklokket" musa og er fornøyd :) . Tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...