Gå til innhold

Hvordan kan jeg overklokke MX500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke noe poeng i å overklokke en pcmus, men er vel bare å følge guiden på siden du linket til. Tror ikke det er store sjanser for at musa blir ødelagt, men blir sikkert litt varmere...

9581831[/snapback]

Musa blir mye bedre da og MX500 blir den beste low sens musa man kan få tak i. Derfor er det poeng i å overklokke den.

Lenke til kommentar
Ser ikke noe poeng i å overklokke en pcmus, men er vel bare å følge guiden på siden du linket til. Tror ikke det er store sjanser for at musa blir ødelagt, men blir sikkert litt varmere...

9581831[/snapback]

Musa blir mye bedre da og MX500 blir den beste low sens musa man kan få tak i. Derfor er det poeng i å overklokke den.

9582184[/snapback]

Bedre mus da eller? Hvordan bedre da? Får du den til å gå raskere over skjermen? De færreste setter vel ikke pcmusa si på det raskeste uansett!? Men kanskje du gjør det? hva vet vel jeg :hmm:

Lenke til kommentar

9581831[/snapback]

9582184[/snapback]

Bedre mus da eller? Hvordan bedre da? Får du den til å gå raskere over skjermen? De færreste setter vel ikke pcmusa si på det raskeste uansett!? Men kanskje du gjør det? hva vet vel jeg :hmm:

9582249[/snapback]

The MX500 is an extraordinary mouse for players with low sensitivity as it can have linear response to an incredible limit when overclocked. This means gamers will get perfect tracking from their hand to the computer no matter how fast they flick the mouse around.

EDIT: Lurer fortsatt på hvordan man overklokker musa. Noen som vet? Hva er risikoen?

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
hehe, du klokker ikke musa. Alt du gjør er å be USB-porten om å mase mer på alle enheter koblet til med USB, så er du uheldig kan du ende opp med at alt du har på USB slutter å fungere. Da må du fram med PS/2 Mus og tast og gjenopprette Usbport.sys fra XP-plata.

9582407[/snapback]

Så jeg bør ikke ha noe koblet til USB portene?

Lenke til kommentar

Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... :)

Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa. Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.

Lenke til kommentar

Mye rett i det.

Quoter meg selv fra en gammel tråd:

Enten kan du laste ned et lite program, hvor du trinnvis kan sette Hertzen på USB portene opp fra 125 elns til 1000Hz. Dette programet er veldig enkelt, men om du har andre ting koblet til usb portene, slik som tastatur eller lydkort, blir disse også påvirket, og det er ikke bra. Det skjer fordi programmet stiller opp hertzen på alle USB portene. Jeg har et IceMat Audio USB lydkort som aldri ble helt bra etter å ha levd med 1000Hz.

Andre måten er å gå inn i systemmappa og bytte ut noen filer med noen andre, patcha filer, og så starte et lite program. Dette er en litt mer komplisert, men på lang sikt mye bedre måte! Anbefaler den veldig. Er ei .rar fil med en README som forklarer alt, på engelsk. Denne typen jeg bruker. Kan enten sende link, eller sende om du vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...