HadHa Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) forleden dag sluttet plutselig min touchpad å virke helt. Jeg har den fine overflaten, og 2 museknapper. Før kunne jeg trykke lett på overflaten og dette resulterte i ett museklikk. Nå funker dette plutselig ikke?? Håper noen kan hjelpe, for det er irriterende å måtte bruke museknappene som er ment for jobben (sitter på xp - om det har noe å si på menyvalg osv) Endret 25. september 2007 av HadHa Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 forleden dag sluttet plutselig min touchpad å virke helt.Jeg har den fine overflaten, og 2 museknapper. Før kunne jeg trykke lett på overflaten og dette resulterte i ett museklikk. Nå funker dette plutselig ikke?? Håper noen kan hjelpe, for det er irriterende å måtte bruke museknappene som er ment for jobben (sitter på xp - om det har noe å si på menyvalg osv) 9572358[/snapback] Er det helt død,eller bare "klikkingen" som ikke virker ? Dersom den er helt død,trykk Fn + F7 for å slå den av/på,eller gå inn i kontrollpanel => Mus for å slå på klikkingen. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 forleden dag sluttet plutselig min touchpad å virke helt.Jeg har den fine overflaten, og 2 museknapper. Før kunne jeg trykke lett på overflaten og dette resulterte i ett museklikk. Nå funker dette plutselig ikke?? Håper noen kan hjelpe, for det er irriterende å måtte bruke museknappene som er ment for jobben (sitter på xp - om det har noe å si på menyvalg osv) 9572358[/snapback] Er det helt død,eller bare "klikkingen" som ikke virker ? Dersom den er helt død,trykk Fn + F7 for å slå den av/på,eller gå inn i kontrollpanel => Mus for å slå på klikkingen. 9572705[/snapback] Den er ikke helt død, og de to knappene under overflaten som man "drar" musen med, de virker. Det er liksom, selve overflaten som ikke virker som knapp lenger. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har du vært inne i Kontroll-panel og sjekket innstillingene på "Mus" ? Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Har du vært inne i Kontroll-panel og sjekket innstillingene på "Mus" ? 9573801[/snapback] Det har jeg - alt ser bra ut Endret 28. september 2007 av HadHa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå