Stein-Erik Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hei. jeg har en amd 2200+ og skal kjøpe meg 2 nye vifter 1 til kabinette og en til cpu. har dere noe forslag til det beste av det beste. jeg skal seff klokke pcen etter på. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hei. jeg har en amd 2200+ og skal kjøpe meg 2 nye vifter 1 til kabinette og en til cpu. har dere noe forslag til det beste av det beste. jeg skal seff klokke pcen etter på. hva mener du med det beste av det beste? tenker du på kjøler eller på cpu vifte? Jeg kan uansett anbefale deg en Swiftec kjøleribbe til cpu'en din. Da vil du komme mye lengre enn andre kjølemetoder innenfor luft. Og bruker du denne sammen med en kraftig vifte, vil du få meget gode resultater! Lykke til! Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Thermalright SLK800 er den beste kjøleribben på markedet. Bruk en Vantec Tornado eller Delta 80MM sammen med den. Swiftech of Alpha har også gode 80mm ribber. Jeg hadde selv PAL8045 fra Alpha med Deltaviften, og det ga meg hyggelige temperaturer. Til kabinettvifte kan du ta en litt stille vifte som samtidig flytter litt luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå