HadHa Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hei, deler internett med en fyr, men har litt dårlig kjemi - så er ikke så hypp på å plage personen. Uansett, fekk passordet for leden, og er jo på nett osv, men så fekk jeg usannsynlig lyst til å koble WIIen min til, og jeg trenger passordet på nytt. har jo skrivd det inn før, tenkte det var noen plass jeg kunne sjekke hva det var? (har mista lappen jeg fikk) (sitter på XP om det er til hjelp) Endret 25. september 2007 av HadHa Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det du spor om er vel egentlig ulovlig. Og tror ikke det er lov a hjelpe deg pa dette forumet. Koden som du har lagret pa XP, er nok kryptert. Det er reversibelt, men det blir vel kategoriset som cracking. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Okei, da får jeg prøve å finne det ut via google, jeg tenkte det kanskje sto et sted utan att man trengte å gjøre noe særlig.. men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå