TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heisann, etter å ha våknet i dag kl 3 på morgenen med kvalme og små vondt i magen har jeg lett litt rundt hva som kan feile meg... Jeg drikker da fast med cola, mye cola.. men jeg trener regelmessig og er langt ifra overvektig. Er 186-190høy og veier 80kg akkurat, har trena i rundt 6-8 mnd. Men jeg lurer : Dere med Diabetes, hvordan merker dere sykdommen ? Jeg har ofte vondt i hode, og når jeg får meg litt cola, har jeg ikke lenger vondt i hode, samme med når jeg er slapp ol. Jeg har ingen i familien, slekta med diabetes. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Høres ut som lavt blodsukker, altså ikke diabetes... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 OK, takk for svar, som alltid! er det bare til å spise regelmessig da, eller ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hadde du hatt diabetes ville du (før du ble diagnosert) konstant vært tørst, siden du drikker mye Cola. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 For meg høres det ut som om du spiser usunt, og har mer eller mindre blitt avhengig av store mengder sukker (som lett kan føre til diabetes). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Kanskje jeg burde roe ned ja... det går opp og ned, når jeg har kutta ut HELT, så drar jeg til kompis å får et glass, så er jeg på drankern igjen.. Høres ut som en barka cola - alkis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå