Zezner Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Har hatt Windows xp på min MacBookPro i 2-3 uker og når jeg skulle starte xp idag for å spille cs, så kom det bare en svart skjerm og der står det at windows mangler "hal.dll" filen. Jeg får beskjed om å innstalere den på nytt. Så fant jeg en guid på nettet som sa at man kunne holde nede "r" underoppstart, med cd i, men da begynne den å innstalere hele systemet på nytt... Har også funnet filen jeg trenger å lastet den ned, men nå du er i OSX, så kan man ikke kopiere filer over til disken med xp på. Noen som kan hjelpe meg med dette, hadde jeg blitt kjempe glad. Hadde CS fungert på OSX hadde jeg ikke trengt xp, men det fungerer jo ikke Takk for alle svar Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hmm, hvis du har Parallels, kan du kjøre XP i Coherence Mode via BootCamp-partisjonen. Da skal du få opp en "nettverksdisk" der hele Windows-disken ligger, og da kan du bare kopiere over filen dit. Jeg gjorde det slik senest i dag for å installere Firefox, fordi nedlastingen i Windows gikk så grusomt sakte! Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har Bootcamp og ikke Parralels Men du må ha Parralels for å gjøre som du sa? Fordi det er noe sånt jeg er på jakt etter. Frister ikke å installere hele på nytt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Parallels har en liten trial du kan laste ned for akkurat dette. Men nå kom jeg på en aldri så liten ting, og det er at XP selvfølgelig må boote for at du skal klare å få opp nettverksdisken, og det er jo et lite problem. Er ikke noe terminal-magic du kan gjøre for å kopiere over fra OSX-partisjon til Windows-partisjon heller, tror jeg...? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Har lastet ned prøve version av parralels nå, venter bare på prøve key.... Får se om det fungerer.... Hvis ikke så trenger jeg nok litt mere hjelp!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ett søk på google: http://www.lifehack.org/articles/lifehack/...n-mac-os-x.html Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Tusen takk for den, men når jeg skal instalere NTFS-3G 20070116-r3.dmg, så sier den at jeg trenger MacFUSE, men det instalerte jeg jo før det.... hmmm... Skal prøve igjen i morra... Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Da har jeg prøvd med macfuse, og det gikk ikke . Fikk låne en cd med Parallels desktop så nå har jeg det. Er det noen som da har noe ideer? Forresten, når jeg starter xp i paralles, så sier den: "Unable to open disk image Boot Camp!". Er dette fordi jeg mangler den filen, eller er det noe annent som er feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå