Gå til innhold

Ny spillcafe i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urgh, 30-40 kr. per time. Da holder jeg meg eller hjemme og spiller litt billigere på min 10Mb linje (Bredbåndsfabrikken  :D )

Det heter 10mbit linje :)

Hmm, tror nok du må sjekke kildene dine der.

M for mega. Liten b for bit, ettersom stor b(B) står for bytes. Skal man være ekstra nøye så slenger man på /s for å understreke at det er mega bits per sekund, evt 10 Mbps. Grunnen til at man ofte ser dette med små bokstaver er slurv etc. OK, jeg er ikke 100% sikker på dette, men du begynte å spikke fliser! :)

Lenke til kommentar
Har bodd i Oslo-området i 2 år snart..vet enda ikke hvor st. hanshaugen er. Langt med trikk fra Oslo S?

Bedre og ta bussen enn trikken opp til sthanshaugen. Ta 37 bussen fra oslo city, hopp av i Bjerregaardsgate holdeplass. 200 meter ned stensberggaten, finner du oss på høyre side - rett ved pilestredet park.

Bare og komme - her er det gøy!!! Jo fler jo bedre :-)

Lenke til kommentar
Kult med gratis reklame!!! Hvorfor skal jeg spille der når jeg har alt gratis hjemme?? og jeg liker fred og ro når jeg spiller og ikke ha hundrevis a fjortiser runt meg som skriker etter CS all the time! :lol::lol:

Der har du ett poeng. Men, dessverre så har ikke alle mennesker det likt som deg . :shrug: Men, det er gøy med LAN, møte nye mennesker, onlinespilling i team og mere til....Hver sine lyster! Men, kos deg!

Lenke til kommentar
Hei!

Velkommen!

Lady

Hei Lady!

Velkommen!

Kjekt aa se at det er noen jenter her!

Og at dere kan skaffe dere litt gratis reklame!

Hadet!

Jepp, er faktisk endel jenter som spiller "typiske guttespill" og fler og fler blir det.

Rom ble ikke bygd på en dag, men dette er iallefall en start....Håper på at en og annen får lyst til å besøke oss :-)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...