Gå til innhold

Windows Orginal etter pir kopi?


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Du kan forsåvidt bare erstatte "pirat" nøkkelen med den lovlige lisensen. Selve programvaren er lik. Du finner et slikt verktøy på microsoft sine sider et sted.

9571997[/snapback]

 

Ok, men visst jeg vil reformatere da? Har nemlig ikke CD-en, takka være at butikken installerte og ikke ga meg cd. Kan jeg be om å få låne en XP cd da? Og hjelper det til å reformatere? Eller, reinstallere XP?

Lenke til kommentar
Du kan forsåvidt bare erstatte "pirat" nøkkelen med den lovlige lisensen. Selve programvaren er lik. Du finner et slikt verktøy på microsoft sine sider et sted.

9571997[/snapback]

 

Ok, men visst jeg vil reformatere da? Har nemlig ikke CD-en, takka være at butikken installerte og ikke ga meg cd. Kan jeg be om å få låne en XP cd da? Og hjelper det til å reformatere? Eller, reinstallere XP?

9572116[/snapback]

Det er jo lisensen du betaler for. Ikke CDen. Så det er ikke ulovlig å låne en XP CD fra en kamerat, for å så installere med din egen produktnøkkel. Tror heller ikke at det er ulovlig å laste den ned

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder.

9575082[/snapback]

 

 

Hmmm, så da kan jeg bare låne fra butikken?

Lenke til kommentar
Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder.

9575082[/snapback]

 

 

Hmmm, så da kan jeg bare låne fra butikken?

9575269[/snapback]

 

Pleier gå bra det, jobber selv i en databutikk og jeg bare brenner en kopi av platen vår :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder.

9575082[/snapback]

 

 

Hmmm, så da kan jeg bare låne fra butikken?

9575269[/snapback]

 

Pleier gå bra det, jobber selv i en databutikk og jeg bare brenner en kopi av platen vår :)

9576274[/snapback]

 

oki :D takker for svar! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...