Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei, lurer på om det går fint og installere XP når man har Pirat XP ? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du kan forsåvidt bare erstatte "pirat" nøkkelen med den lovlige lisensen. Selve programvaren er lik. Du finner et slikt verktøy på microsoft sine sider et sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du kan forsåvidt bare erstatte "pirat" nøkkelen med den lovlige lisensen. Selve programvaren er lik. Du finner et slikt verktøy på microsoft sine sider et sted. 9571997[/snapback] Ok, men visst jeg vil reformatere da? Har nemlig ikke CD-en, takka være at butikken installerte og ikke ga meg cd. Kan jeg be om å få låne en XP cd da? Og hjelper det til å reformatere? Eller, reinstallere XP? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du kan forsåvidt bare erstatte "pirat" nøkkelen med den lovlige lisensen. Selve programvaren er lik. Du finner et slikt verktøy på microsoft sine sider et sted. 9571997[/snapback] Ok, men visst jeg vil reformatere da? Har nemlig ikke CD-en, takka være at butikken installerte og ikke ga meg cd. Kan jeg be om å få låne en XP cd da? Og hjelper det til å reformatere? Eller, reinstallere XP? 9572116[/snapback] Det er jo lisensen du betaler for. Ikke CDen. Så det er ikke ulovlig å låne en XP CD fra en kamerat, for å så installere med din egen produktnøkkel. Tror heller ikke at det er ulovlig å laste den ned Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder. 9575082[/snapback] Hmmm, så da kan jeg bare låne fra butikken? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder. 9575082[/snapback] Hmmm, så da kan jeg bare låne fra butikken? 9575269[/snapback] Pleier gå bra det, jobber selv i en databutikk og jeg bare brenner en kopi av platen vår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg viller vært litt forsiktig med og laste den ned fra nette. spesielt på fra torrent trackers. Dette er pågrunn av at mange av de XP imagene som blir lastet opp har fått noen ekstra og ikke fult så ufarlig programvare i seg. Eller andre skadlige koder. 9575082[/snapback] Hmmm, så da kan jeg bare låne fra butikken? 9575269[/snapback] Pleier gå bra det, jobber selv i en databutikk og jeg bare brenner en kopi av platen vår 9576274[/snapback] oki takker for svar! Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 noen som vet hvor jeg kan få takk i en win xp pro eng cd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 noen som vet hvor jeg kan få takk i en win xp pro eng cd? Butikken! Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 må jeg betale for cden da? har jo lisencen Butikken! Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 må jeg betale for cden da?har jo lisencen Normalt sett ikke, ofte bare brenner de en kopi av cden som de bruker selv ved reinstallasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå