RAD1V Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) har gått å fundert på ny tv og spillkonsoll i det siste. når jeg gikk igjennom europris i dag så jeg en pen 32 tommers tv til 4000 hmmm, tenkte jeg, det var jo ikke helt på tryne. så så jeg på merket, det var JWC, nei da, ikke JVC. noen som vet om JWC er et greit merke, eller er det et dritt merke som lurer dumme kunder til å tro de kjøper det anerkjente kvalitetsmerket JVC? http://www.europris.no/modules/module_123/...=19&I=0&mid=314 Endret 25. september 2007 av bruker1000000 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vel, jeg tror jeg ville holdt meg unna. Kikket på lillebroren til denne tven (som de solgte for 1999 kr), og den så ikke ut i månelys. - Stygt design. - Den hadde ingen / få innganger som var brukbare. Var vel noe kompositt og antenneinngang. Tror også det var scart, skal ikke si sikkert. Denne modellen her har visst HDMI (mest sannsynlig 1 inngang). - Matrialene var definert ikke av beste kvalitet på lillebroren. Bare man vær nær den så knirket den. Om den er bra nok til f.eks. dvd spilling vet jeg ikke. Og jeg vet heller ikke noe mer om de tvene enn det jeg har erfart personlig. Jeg tror jeg heller ville rådet deg til å spare opp til en Tatung eller lignende. De har ihvertfall gjort det ganske bra på tester. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jøsses Den JWCen har jo 6,5ms responstid og 1500:1 kontrast Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 takk for godt innlegg KVTL. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 ordentlig merke og ordentlig butikk, og bare 500,- mer. er den et godt kjøp tror dere? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har sett JWC høytalere i en katalog for lydutstyr. Jeg tror de har vært en stund på markedet når det gjelder lydutstyr. Men jeg kan ikke finne hjemmesiden deres når jeg søker med google. Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Står JWS og ikke JWC i brosjyren jeg fikk i dag. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 syntes det så ut som d på den pdf fila e lasta fra hjemmesia. men var bare så forbanna sikker på at det var det det sto på TVen når e så den i dag. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 JWS ja Ikke rart jeg ikke fant hjemmesiden. De spesialiserer seg i høytalere, hifi og hjemmekino. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Europris har 30 dagers fornøyd-garanti. Dersom de ikke er utsolgt, kan man jo kjøpe en sånn 32" JWS og prøve den hjemme, og dersom den ikke duger kan man levere den tilbake. I følge opplysningene i reklameskrivet og eska, har den ikke så værst responstid og kontrast, men kun en SCART. Muligens greit nok, siden den har HDMI. Ellers reklamerer Elprice med Mirai 32" til samme pris, og svjh samme kontrast og responstid. Mulig det er et bedre og tryggere kjøp? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ellers reklamerer Elprice med Mirai 32" til samme pris, og svjh samme kontrast og responstid. Mulig det er et bedre og tryggere kjøp? 9587515[/snapback] Neimen, nå ser det sannelig ut til at Miraien har steget i pris med en tusing, så da er vel JWS eneste alternativ under 4000, eller for den saks skyld under 4500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå