Vegard_Haug Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Et ferskt tsjekkisk utviklerstudio forteller for første gang om et nytt bilspill de har jobbet med i 14 måneder. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen som husker 1nsane Men bra grafikk i spillet. Gleder meg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Høres utrolig kult ut! Er dette bare for PC? Ingen planer for konsoll? Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Høres utrolig kult ut! Er dette bare for PC? Ingen planer for konsoll? 9572404[/snapback] "et bilspill under utvikling for PC". Det er foreløpig det vi vet :-) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Joda, jeg skjønte det. Men er jo noen ganger at det kommer til konsoll senere. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fra "Features"-delen av hjemmesiden: - Bonus cars of a very special kind Bare jeg som tenker på den noget spesielle bilden du låste opp ved fullføring av Midnight Club 2? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kanskje hvis du vinner noen championships kanskje.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fra "Features"-delen av hjemmesiden: - Bonus cars of a very special kind Bare jeg som tenker på den noget spesielle bilden du låste opp ved fullføring av Midnight Club 2? 9572795[/snapback] Kanskje vi får sparkesykkel? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 for noen år sia var det jo ikke uvanlig med mulighet til å kjøre hvor man ville... 1nsane ble jo nevnt her... monstertruck madness 1\2, big red racing, et buggyspill fra sierra (tror jeg) jeg ikke husker navnet på, men som jeg spilte en god del, og test drive offroad. i tillegg er var det jo motocross madness (fra MS) 1\2. pluss midtown madness 1\2 og alle carmageddon-spillene hvor man kunne kjøre fritt i hele byer... dette var de spillene som slo meg i første omgang, så vil ikke si konseptet er SÅ uvanlig, det er bare at det ikke har kommet noe særlig til slike spill de siste årene Lenke til kommentar
Debate Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er så glad for at det kommer flere spill med åpne terreng. Mye bedre enn å bli "guidet" gjennom en kamp, race etc. Gleder meg til vi ser en trailer eller noen ingame filmer. Trailere har en tendens til å være så alt for mye animert. Det høres i allefall per dags dato ut som at dette skal være med i spillsamlingen min. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Håper dette blir minst like bra som Insane Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 dette blir sikkert helt rått! håpe det blir god lyd også 1nsane var jo utrolig kult! steike artig på LAN! :D Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hehe, ja. Satt på TG01 og spilte det i flere timer i strekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg