hans A Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Når jeg prøver på lagre snarveier til enklete sider under finn.no (eiendom) får jeg bare feilmeldinger når jeg prøver å bruke snarveien. (IE6) Dvs jeg får følgende melding på finn.no siden: Beklager, en systemfeil har oppstått. ! En intern feil har oppstått Noen som vet en løsning får å få lagret snarveier under IE? Eller er det bare finn.no som har problem? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Når jeg prøver på lagre snarveier til enklete sider underfinn.no (eiendom) får jeg bare feilmeldinger når jeg prøver å bruke snarveien. (IE6) Dvs jeg får følgende melding på finn.no siden: Beklager, en systemfeil har oppstått. ! En intern feil har oppstått Noen som vet en løsning får å få lagret snarveier under IE? Eller er det bare finn.no som har problem? 9571437[/snapback] virker som om finn.no bruker sessionID's for å forhindre at folk kan "crawle" sidene for å "stjele" data og deretter linke direkte ditt.. finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10154973&sid=17abcL5Fnu493290&pos=2&tot=5&WT.svl=Bilde Tipper denne URL'en virker i en periode fremover, for så å bli "død" Endret 25. september 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Den linken er død allerede. Men hvis man lagrer siden på HD'en så henter den data direkte fra deres sider. Men ikke linker! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Om du fjerner akkurat den delen hvor det står sid=*kode*, akkurat den teksten Christian Stenbakken boldet også lagrer bokmerke skal det fungere Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Om du fjerner akkurat den delen hvor det står sid=*kode*, akkurat den teksten Christian Stenbakken boldet også lagrer bokmerke skal det fungere 9572238[/snapback] Ja den funka. Litt tungvint, men det funker. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Du har jo også mulighet til å kun lagre finnkodene og deretter søke på disse. Eventuelt om du lager (eller har) en profil på finn, kan du legge de til en slags huskeliste i bunn av hver annonse (lagre annonsen). Synes derimot at finn.no kan legge til egen funksjon for å legge direktelink til "utklippstavla" (som det så pent heter på norsk). Edit: Egentlig kan du som regel slette alt som står etter &sid=.............. slik at du kutter ned URLen til www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10154973 Endret 25. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå