Gå til innhold

Hjelt til eBay Payment

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med dette?(bilde nederst)

Ser ut som om jeg kan velge hvor mye jeg skal betale for frakt, og det skjønner jeg meg inne noe serlig på (se til høyre under prisen, der er det et felt der det står "shipping and handling")

Står også i Paument Instructions at jeg må ringe et nummer. Det er jo i USA, så hvordan skal jeg komme rett? Regner med at man må ha noe nymmer forran, slik som vi i Norge har +47 eller 0047.

Skal betale med PayPal

Takk:)

Edit; fiksa bildet litt.

post-120847-1190727244_thumb.png

Endret av siggii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg med dette?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
107320.jpeg

Ser ut som om jeg kan velge hvor mye jeg skal betale for frakt, og det skjønner jeg meg inne noe serlig på (se til høyre under prisen, der er det et felt der det står "shipping and handling")

Står også i Paument Instructions at jeg må ringe et nummer. Det er jo i USA, så hvordan skal jeg komme rett? Regner med at man må ha noe nymmer forran, slik som vi i Norge har +47 eller 0047.

Skal betale med PayPal

9571426[/snapback]

bildet ditt ( http://bildr.no/image/107320.jpeg ) er litt.. lite? ;)

Edit: err.. firefox som insisterte på at bildet var 150px 25px, muligens fordi du renamet et .png til .jpeg

ON topic: Se linkene/tipset til høyre; Kontakt selgeren om du ikke vet hvor mye frakten vil koste;)

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med dette?(bilde nederst)

Skal betale med PayPal

Edit; fiksa bildet litt.

9571426[/snapback]

Du kan ikke velge hva du skal betale i frakt.. Ser rart ut dette hehe. Men i så fall, gå tilbake til auksjonen. Der finner du en knapp som sier noe som: Request shipping price/total. Klikk på den, så vil selger legge inn hva du må betale i frakt.

--

Bildet du har lagt ved har jeg ikke sett før, men det kan jo være en mulighet for deg og finne billigeste frakt. I så fall er dette noe nytt :) positivt. Da må du ringe til DHL(eller annet frakt selskap), de vil kunne gi deg en pris på å frakte enheten til deg. Men det er vanligvis dyrere enn om selger gir deg en pris(og tar en GOD del mer enn de betaler.. noe som er vanlig).

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...