Gå til innhold

Ny, stille pc til spill/diverse

Anbefalte innlegg

God kveld!

Jeg har nå tenkt å oppgradere/eventuelt bytte ut den PC-en jeg har. Hovedsaklig bruker jeg MacBook'en min men jeg tenkte det er greit å ha en Windows (eller Linux) pc i tillegg, til spill og slikt.

Jeg har skjermer (skjermkortet bør ha to utganger), tastatur og kabinett.

Det jeg tenker på er en ganske stille pc som takler de fleste spill (ikke nødvendigvis Bioshock og de aller nyeste med best grafikk) som Battefield serien, Spore og lignende. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg har tenkt til å bruke på den, men jeg har akkurat kjøpt meg bil så penger er ikke det jeg har mest av for øyeblikket. Jeg tror jeg kommer til å se over de tipsene jeg får (hvis jeg får noen) og deretter se hvor mye penger jeg skal bruke.

Takker for alle svar og tips!

Edit: Om det er AMD eller Intel spiller egentlig ingen stor rolle for min del. Så lenge den oppfyller de ganske åpne kravene jeg stilte over, så tar jeg hva som helst.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, ikke mer enn 12000 kroner. Helst under 10k, hvis det er mulig.

Kan legge til at det viktigste er ikke å kunne spille alle de nyeste spillene med best grafikk, men jeg vil helst at jeg skal kunne spille spill som de jeg nevnte samt StarCraft2 og slikt.

Lenke til kommentar
Tja, ikke mer enn 12000 kroner. Helst under 10k, hvis det er mulig.

Kan legge til at det viktigste er ikke å kunne spille alle de nyeste spillene med best grafikk, men jeg vil helst at jeg skal kunne spille spill som de jeg nevnte samt StarCraft2 og slikt.

9571759[/snapback]

Så lenge du skal ha en stasjonær pc så kan du få en ganske bra en til 9000 kr.

Prøv og sett sammen din egen spill-pc:

billigst

middels pris

dyrest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...