9Dogman9 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen som kjenner til Fotobutikker i London som er verdt et besøk ? Vet det er noen Jessops-butikker i sentrum, men ønsker tips om evt. noen andre ... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www.akam.no/guide/reiser-_messer/ak...yrsfriker/31671 Lenke til kommentar
9Dogman9 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Takk skal du ha. Dette var gull Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 På grunn av kurser o.l. er fotoutstyr dyrt i England for tida. Skal du tro brittene selv, så er det det dyreste EU landet spesielt på noen merker. Så sjekk grundig før du flasher kortet. Men det er jo mye fint å se på da Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Pundkursen har gått ned fra 12.6 i fjor høst til 11.10 eller noe nå så kursen skal ikke være det verste.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Pundet ligger i følge Finn.no i dag på 11.18, der det har ligget omtrent siste uken eller så. Dollaren har ligget pal på 5.59. I sommer fikk jeg for øvrig en Fuji F31fd i London for ca kr 1700,-. Da kostet det ca 2600,- her. Hvis man er orientert om prisene er det absolutt mulig å gjøre varp i London. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Pundet ligger i følge Finn.no i dag på 11.18, der det har ligget omtrent siste uken eller så. Dollaren har ligget pal på 5.59. I sommer fikk jeg for øvrig en Fuji F31fd i London for ca kr 1700,-. Da kostet det ca 2600,- her. Hvis man er orientert om prisene er det absolutt mulig å gjøre varp i London. 9572605[/snapback] Mulig jeg henger litt etter. Også mulig at jeg er farga av priser på Pentax, og at situasjonen der er litt spesiell. På DPReview er det mange britter som klager på priser fortsatt. De sammenligner nok først og fremst med US priser. Så jeg vil nok fortsatt anbefale til å sjekke reelle priser, ikke bare anta at alt er så mye billigere. Jeg har gått i den fella selv. Det er riktignok lenge lenge siden. Kom hjem med masse søppel fra obskure tredjepartsleverandører. Bla et Sirius telezoom. Fy flate for noe møkk! Kjøpte og et Pentaxobjektiv, det var bra, men gikk i baret på pris der og. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Madamen kom hjem fra samme turen med et Sigma 105mm f2.8 makroobjektiv til sin Pentax K10D, for ca 1700,-. Er varp å finne ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå