Gå til innhold

Fotobutikker i London

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pundet ligger i følge Finn.no i dag på 11.18, der det har ligget omtrent siste uken eller så. Dollaren har ligget pal på 5.59.

I sommer fikk jeg for øvrig en Fuji F31fd i London for ca kr 1700,-. Da kostet det ca 2600,- her. Hvis man er orientert om prisene er det absolutt mulig å gjøre varp i London.

Lenke til kommentar
Pundet ligger i følge Finn.no i dag på 11.18, der det har ligget omtrent siste uken eller så. Dollaren har ligget pal på 5.59.

I sommer fikk jeg for øvrig en Fuji F31fd i London for ca kr 1700,-. Da kostet det ca 2600,- her. Hvis man er orientert om prisene er det absolutt mulig å gjøre varp i London.

9572605[/snapback]

Mulig jeg henger litt etter.

Også mulig at jeg er farga av priser på Pentax, og at situasjonen der er litt spesiell. På DPReview er det mange britter som klager på priser fortsatt. De sammenligner nok først og fremst med US priser.

Så jeg vil nok fortsatt anbefale til å sjekke reelle priser, ikke bare anta at alt er så mye billigere.

Jeg har gått i den fella selv. Det er riktignok lenge lenge siden. Kom hjem med masse søppel fra obskure tredjepartsleverandører. Bla et Sirius telezoom. Fy flate for noe møkk! Kjøpte og et Pentaxobjektiv, det var bra, men gikk i baret på pris der og.

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...