DonViper Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei, For ca en månede siden røyk psu en min og eg kjøpte en ny 1000w men det som det viser seg i etter tid er at den gamle Psuen var for svak (400W) akkurat det skjermkortet mitt trengte (Gforce 7800 gs 512mb) men til saken det som nå skjer er at eg opp beskjed om at skjermkortet ikkje får nokk strøm er det fordi skjermkortet har fått forlite strøm tidligere slik at kortet er "brent" eller? spørsmål nr 2 er det vertdt og bruke 7000 kr på nytt hk, minne og skjermkort eller skal eg bare kjøpe ett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330648 takker for svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 .. men til saken det som nå skjer er at eg opp beskjed om at skjermkortet ikkje får nokk strøm er det fordi skjermkortet har fått forlite strøm tidligere slik at kortet er "brent" eller? 9571302[/snapback] Mest sannsynlig at du iukke har koblet til strømkabel til skjermkortet (hvis det har eneg strømkontakt), elelr at du har glemt en strømkabel til hovedjortet. .. spørsmål nr 2 er det vertdt og bruke 7000 kr på nytt hk, minne og skjermkort eller skal eg bare kjøpe ett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330648 9571302[/snapback] Dette er avhengig av hva du har fra før. Det kan alltid være behov for en oppgradering med noen års mellomrom. Men spørsmålet ditt i emnetittelen kan besavres enkelt. Du må kjøpe skjermkort som har samme kontakt som hovedkortet, Det er rpoblem å finne nye hovedkort med AGP så svaret er gitt. Gå for den nyere PCI-e stnadarden når du foretar oppgraderingen. Lenke til kommentar
DonViper Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Kabelen er i skjermkortet ok alle kabler skal vere i HK men kan sjekke igjen, men fikk de samme beskjeden med den gamle psuen men alle kabler er er der de skal Endret 25. september 2007 av DonViper Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Et annet alternativ kan være å kjøpe AGP nå, og heller vente på PCI-E 2.0. Så kan du oppgradere når X1950 blir helt utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå