marius883 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Jeg har i dag kjøpt meg et logitech g15 tastatur, og jeg har hørt at det er mulig å få lyset på tastaturet til å blinke i takt med musikken!? isåfall er det noen som vet hvordan man får til dette? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Jeg har også G15-tastaturet, og skal bare si deg at det nesten er uendelig mange funksjoner du kan få med den skjermen og lys i tastene. Bruker selv Ray's G15 Winamp Plugin, som du kan se hvordan fungerer på YouTube. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Jeg har også G15-tastaturet, og skal bare si deg at det nesten er uendelig mange funksjoner du kan få med den skjermen og lys i tastene. Bruker selv Ray's G15 Winamp Plugin, som du kan se hvordan fungerer på YouTube. 9572722[/snapback] Har prøvd den rays g15 plugin, men da blinker kun de M tastene på toppen!? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei! Jeg har også G15-tastaturet, og skal bare si deg at det nesten er uendelig mange funksjoner du kan få med den skjermen og lys i tastene. Bruker selv Ray's G15 Winamp Plugin, som du kan se hvordan fungerer på YouTube. 9572722[/snapback] Har prøvd den rays g15 plugin, men da blinker kun de M tastene på toppen!? 9572845[/snapback] Jeg bruker også Rays G15 plugin. For å få alle lysene til å blinke må du inn på menyen på skjermen på tastaturet. Dette gjøres med å starte musikken. Så trykker du på LCD-knappen lengst til venstre. så blar du helt ned mens du holder inne begge ctrl knappene på tastaturet. "Backlight UV LED" skal stå på Kan også si at pesonlig bruker jeg ikke å ha lysene på blinking. BTW: en kompis av meg bruker en annen plugin. noen som har et forslagg på hvordan plugin han har? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Funker dette også på G11? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Funker dette også på G11? 9604501[/snapback] nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå