Nietsroht Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hey sliter litt her. Det hvirker som at Norman firewall/antivirus stenger porter (som den skal) Men får ikke åpnet noen. Dette er veldig irriterende Har modem fra telenor (Topcom xplorer 871BT, hvis det skulle hjelpe) Har tillat Utorrent på firewallen og satt TCP og UDP tillat samt alle porter, til dette programmet. Men utorrent sier at porten fortsatt er stengt. Noe jeg kan gjør med dette, uten å skifte antivirus/brannmur? (faren min nekter å skifte) takker for svar, håper jeg ga den info som trengs. Edit: ingen router i tillegg til modemet Edit 2: Internettet blir VELDIG tregt når man laster end også, og ofte fåår man ikke opp sider ( ikke på grunn av høy innhastighet eller uthastighet) Endret 30. september 2007 av Nietsroht Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Har du prøvd å slå av brannmuren og teste porten? Har same problem sjølv med uTorrent og Kaspersky. Åpna portar både her og der, men uTorrent påstår den ikkje er åpen før eg deaktiverer brannmuren. Første punkt er altså å finne ut kvar porten blir stengt, feilsøkinga blir lettare då. Endret 25. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) får prøve det da, takker for svar Endret 25. september 2007 av Nietsroht Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Det hjalp ikke å skru av brannmur... noen annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som vet noe? hadde hvert veldig hyggelig å få litt hjelp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Du her 100% sikker på at porten er riktig åpna? Endret 30. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) i følge Norman skal jeg ha åpnet alle porter og TCP og UDP for utorrrent Men Utorrent sier fortsatt at de er stengt. Så skrur jeg av brannmur og det samme skjer, fortsatt stengt. men kan det ligge i modemet? Endret 30. september 2007 av Nietsroht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå