arnebellinda Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mitt tråløsenett fungerer utmerket til vanlig, men hvis jeg laster ned noe torrent så detter nettet ut innimellom. den trådløse biten fungerer hele tiden, men jeg må inn på den tråløseruteren (asus wl-500g) og "reconecte". noen som vet hva som er feilen? har prøvd med en d-link ruter (telenor abb) og det samme skjer der. jeg har forøvrig get abb. noen kloke hoder som sitter med en løsning? kjipt når nettet detter ned... Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mitt tråløsenett fungerer utmerket til vanlig, men hvis jeg laster ned noe torrent så detter nettet ut innimellom. den trådløse biten fungerer hele tiden, men jeg må inn på den tråløseruteren (asus wl-500g) og "reconecte". noen som vet hva som er feilen? har prøvd med en d-link ruter (telenor abb) og det samme skjer der.jeg har forøvrig get abb. noen kloke hoder som sitter med en løsning? kjipt når nettet detter ned... 9571078[/snapback] prøv å begrense antall sockets som programmet kan bruke simultant, evt. å sette en max-hastighet for utgående trafikk på programmet også. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Mitt tråløsenett fungerer utmerket til vanlig, men hvis jeg laster ned noe torrent så detter nettet ut innimellom. den trådløse biten fungerer hele tiden, men jeg må inn på den tråløseruteren (asus wl-500g) og "reconecte". noen som vet hva som er feilen? har prøvd med en d-link ruter (telenor abb) og det samme skjer der.jeg har forøvrig get abb. noen kloke hoder som sitter med en løsning? kjipt når nettet detter ned... 9571078[/snapback] prøv å begrense antall sockets som programmet kan bruke simultant, evt. å sette en max-hastighet for utgående trafikk på programmet også. 9571172[/snapback] Takker for raskt svar! skal test det ut... Lenke til kommentar
kadji Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde det samme problemet. Viste seg at jeg hadde virus på pc-en og telenor begrenset internett tilgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå