end Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 noen som kan hjelpe meg.. har en logitech g9 mus og når jeg kjører den i cs så lagger musa når jeg snur på den fort.. prøvd alle dpi nivåene og stillt på op Lenke til kommentar
stompy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvilket underlag har du musa på? Prøv å ha et mattere underlag enn du har. Jeg hadde samme problemet med en g7 for en stund siden, fordi jeg bruke et blankt bord som underlag. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Husk Logitech må oppgradere drivere som nVidia skjermkort: Start maskinen i sikkerhets modus, avinstaller gammel driver, slett Logitech kattalogen, start maskinen på nytt i normal modus, installer musa, start om hvist programmet ber om dette. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 noen som kan hjelpe meg.. har en logitech g9 mus og når jeg kjører den i cs så lagger musa når jeg snur på den fort.. prøvd alle dpi nivåene og stillt på op 9571017[/snapback] er du fornøyd med denne? hvordan er den å holde forhold til andre du har brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå