Gå til innhold

DSL Linux, trunk hvor?

ze5400

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at om jeg fikk kvitta Damn Small Linux men litt dødfett, samnt erstatta noen pakker, så hadde dette vært den perfekte distroen for meg. Men jeg kan ikke finne noe "trunk" til nedlastning. Eller SVN server. Er trunket des hemmelig, og gjemt vekk fra offentlig ettersyn?

Har lite lyst til å begynne helt fra scratch, men LFS som dokumentasjon :ermm:

Håper noen her inne kan pense meg over på rett spor :)

Mvh ze5400.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har funnet ut at om jeg fikk kvitta Damn Small Linux men litt dødfett, samnt erstatta noen pakker, så hadde dette vært den perfekte distroen for meg. Men jeg kan ikke finne noe "trunk" til nedlastning. Eller SVN server. Er trunket des hemmelig, og gjemt vekk fra offentlig ettersyn?

9570938[/snapback]

Kan jeg aldri tenke meg, men jeg ser vel for meg at hver pakke håndterer har sin egen lille cvs eller svn, så det blir kanskje et hav trunker å pløye gjennom. Går sikkert an å spørre en av utviklerne om de har en samlet svn for hele dritten. Gentoo har jo nettopp adressert dette, så hvis du vil dissekere pakker i sine enkelte bestanddeler for å kvitte deg med f.eks. deler av desktopen, er vel det for Gentoo mat. Ellers kommer du vel et stykke med å avinstallere pakker?

Lenke til kommentar

Jah. Så det. Har tenkt å gjøre det :)

Må bare få setti opp ett system som kompilerer dritten...

Kjører Ubuntu 7.04 med gcc4-1, og får ikke kompilert det :S

cd /media/PrivacyLinux/build/glibc-build && ar cruv libc_pic.a `cat stamp.os`

: /media/PrivacyLinux/build/glibc-build/libc_pic.a

cd /media/PrivacyLinux/build/glibc-build && ar cruv libc_nonshared.a `cat stamp.oS`

: /media/PrivacyLinux/build/glibc-build/libc_nonshared.a

make[1]: *** No rule to make target `/media/PrivacyLinux/build/glibc-build/Versions.all', needed by `/media/PrivacyLinux/build/glibc-build/abi-versions.h'.  Stop.

make[1]: Leaving directory `/media/PrivacyLinux/build/glibc-2.5'

make: *** [all] Error 2

Noen som har peil på hva jeg kan prøve?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...