ze5400 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har funnet ut at om jeg fikk kvitta Damn Small Linux men litt dødfett, samnt erstatta noen pakker, så hadde dette vært den perfekte distroen for meg. Men jeg kan ikke finne noe "trunk" til nedlastning. Eller SVN server. Er trunket des hemmelig, og gjemt vekk fra offentlig ettersyn? Har lite lyst til å begynne helt fra scratch, men LFS som dokumentasjon Håper noen her inne kan pense meg over på rett spor Mvh ze5400. Lenke til kommentar
Del Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har funnet ut at om jeg fikk kvitta Damn Small Linux men litt dødfett, samnt erstatta noen pakker, så hadde dette vært den perfekte distroen for meg. Men jeg kan ikke finne noe "trunk" til nedlastning. Eller SVN server. Er trunket des hemmelig, og gjemt vekk fra offentlig ettersyn? 9570938[/snapback] Kan jeg aldri tenke meg, men jeg ser vel for meg at hver pakke håndterer har sin egen lille cvs eller svn, så det blir kanskje et hav trunker å pløye gjennom. Går sikkert an å spørre en av utviklerne om de har en samlet svn for hele dritten. Gentoo har jo nettopp adressert dette, så hvis du vil dissekere pakker i sine enkelte bestanddeler for å kvitte deg med f.eks. deler av desktopen, er vel det for Gentoo mat. Ellers kommer du vel et stykke med å avinstallere pakker? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jo, det stemmer forsåvidt det. Men jeg tror jeg fant en brukandes løsning. Fant en veldig minimal distro, som det ser ut som det skal gå greit å endre på ttylinux het den Har det ikke travelt heller, så jeg tar dette med lax, og ser hva det blir Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 virket som en enkel distro vertfall Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jah, ferdig kompilert 4mb ^^ Tror nok jeg skal legge til ett og annet jah Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Merk at den bruker Busybox, anbefaler at du erstatter Busybox med "ekte" programmer. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Jah. Så det. Har tenkt å gjøre det Må bare få setti opp ett system som kompilerer dritten... Kjører Ubuntu 7.04 med gcc4-1, og får ikke kompilert det :S cd /media/PrivacyLinux/build/glibc-build && ar cruv libc_pic.a `cat stamp.os`: /media/PrivacyLinux/build/glibc-build/libc_pic.a cd /media/PrivacyLinux/build/glibc-build && ar cruv libc_nonshared.a `cat stamp.oS` : /media/PrivacyLinux/build/glibc-build/libc_nonshared.a make[1]: *** No rule to make target `/media/PrivacyLinux/build/glibc-build/Versions.all', needed by `/media/PrivacyLinux/build/glibc-build/abi-versions.h'. Stop. make[1]: Leaving directory `/media/PrivacyLinux/build/glibc-2.5' make: *** [all] Error 2 Noen som har peil på hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hvorfor ikke bruke en mer "fyldigere" distro? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Tja. Fordi den skal kjøre på en Virtuell PC (VitualBox)... Vil da ha ett system med færrest mulig drivere og ekstra støff. DSL og ttylinux var de eneste to jeg fant som oppfyller krava, etter en del utbytting av pakker. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ikke så mye og bytte ut når d gjelder ttylinux , blir nok mere og legge til Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hva er det du skal bruke den til? Høres litt ut som en webutviklingsserver? Og hvorfor må den være så bittebitteliten? -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå